Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Graffiti Nails Masterpiece Pink

Publicerad 2010-08-12 13:10:10 i Naglar - crackle,


Jag fortsätter glatt med mina Graffiti Nails. Idag är det rosa Masterpiece Pink ovanpå ett rött skimmerlack som jag visar er senare. Jag hade nog inte tänkt ha det här rosa cracklelacket över det röda skimret men precis nu så fick jag för mig att det var roligt så jag målade på det. Tänker mig att ni läsare tycker det är roligare att se alla cracklelacken nu när de är aktuella också.

Lika enkelt som det gula och det vita var det rosa. Tar inte många sekunder för det att bilda det roliga mönstret. Jag har ett lager Seche Vite ovanpå cracklelacket för att få glans och hållbarhet. Tycker det här är jätteroligt! Önskar jag hade ingredienserna till en strawberry cheese cake nu!

Jag fick tag på det svarta Graffiti Nails också idag! Fullt set nu alltså, men det var inte lätt att hitta. Fick dock tag på några stycken när jag väl hittade och köpte på mig dem utifall jag har kompisar som vill ha.

Kommentarer

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2010-08-12 13:44:49

Wooow, rosa! Nu vill ju jag också haaa deeet! Haha :D

Postat av: Tess
Publicerad 2010-08-12 14:04:24

Jättesnyggt!



Själv sprang man runder som en tok på de två största köpcentrumen här i närheten av mig o letade efter lacken, alla var slut, fick endast tag i ett gult...vill ha tag i svart, rosa o vitt, men det verkar svårt tyvärr :(

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-08-12 14:11:46

Postat av: Pamsan
Publicerad 2010-08-12 14:22:48

Ska försöka kommentera på riktigt denna gången :D



Görsnygg kombo jue! Ser riktigt smarrigt ut.

Var på jakt efter det svarta idag med men utan lycka. Får fortsätta leta. :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2010-08-12 14:24:51

Hjälp vad fint!

Postat av: Aila
Publicerad 2010-08-12 14:33:27

WoW, did somebody said "HALLON"? Snyggt ☺!

Postat av: Lina
Publicerad 2010-08-12 14:52:59

Oh vad snyggt! Nu måste jag ju nästan köpa det rosa också.....

Postat av: Honi
Publicerad 2010-08-12 15:53:00

Åhhh jag har sett det gröna och det rosa krackeleringslacket in action nu och jag vill ha vill ha vill ha! Ahh.. det svarta får duga :o Så fint!

Postat av: Zizzie
Publicerad 2010-08-12 16:13:42

Jäklar vad snyggt det blev med rosa och rött! Kul att du fick tag på det svarta också :)

Postat av: Josephine (Makeuponista)
Publicerad 2010-08-12 16:43:31

Jättefin kombo, habegäret växer! :D

Postat av: Andrea
Publicerad 2010-08-12 17:23:03

Så kul effekt! Själv har jag bara det svarta,

men det får räcka för en pank arbetslös.



Det röda lacket under ser underbart ut också, swatcha genast! ^^

Postat av: Ida-M
Publicerad 2010-08-12 18:12:36

Jag håller också på att försöka samla på mig. Saknar det rosa och det svarta, men på en affär skulle de beställa in igen så det är ju helt kört in. Ebay kan ju bli en sista utväg annars.

Postat av: Mia
Publicerad 2010-08-12 18:27:55

Färgkombinationen var fin. Men jag är tydligen den enda som bara tycker effekten ser konstig ut, förstår inte vitsen.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2010-08-12 18:40:34

Skitsnygg färgkombo!!



Jag har hittills inte alls varit sugen på graffiti-lacken, men nu blev jag faktiskt det...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-12 18:48:48

Viola! Ja, det rosa finns ju kvar i massor så det får du alla fall tag på!



Tess! På alla H&M jag kollat på har de alla färger utom svart. Men det är Stockholm, vet ju inte var du bor.



Pamsan! Jag mailar dig. Jag kan ha ett till dig om du vill.



Kerstin! Tack!



Aila! Visst blev det coolt!



Lina! Så klart! :D



Honi! De är riktigt kul!



Zizzie! Ja, jag är jätteglad och nöjd! Var lite orolig för att färgerna skulle skära sig förskräckligt när jag målade det rosa över det röda men det blev bra.



Josephine! Ja, visst vill man ha alla!



Andrea! Ja, jag fotade det röda innan jag målade på det rosa så det finns bilder. Ska ta tag i det sen.



Ida-M! Undrar om de verkligen kommer finnas på eBay. Men förmodligen får du tag på dem. Misstänker att när den första vågen svallat klart nu så kommer vissa färger ligga i reakorgarna också. Brukar bli så.



Mia! Man måste ju inte gilla det. Jag tycker det är roligt men skulle inte vilja ha det ofta.Det blir ju lite som en ormskinnseffekt. Lite nailart men superenkelt.



Makeupoholic! Jag tycker de är roliga. De kan ju liva upp när man ledsnat lite på en manikyr. :D

Postat av: Tess
Publicerad 2010-08-12 19:02:19

Jag bor i skåne, i klippan, så jag har väla o familia nära men hade ingen tur tyvärr, var inne på både h&m o kicks, men fick tag i det gula iallafall o har testat det idag med ett svart baslack o snyggt blev det! :) Får hoppas på att dom får in dom igen :)

Postat av: Sara
Publicerad 2010-08-12 19:44:54

Åååh det är ju jättesnyggt på dig! På mig blev det jättefult, får inte alls till effekten sådär bra som du får.:(

Postat av: CC
Publicerad 2010-08-12 19:55:31

Fick du tag på det i Ringen eller fick du leta ännu mer?

Postat av: Emma P
Publicerad 2010-08-12 20:37:59

Ah härligt! Får jag köpa ett av de svarta? Om jag inte hittar själv alltså...

Postat av: SkönaShamrock
Publicerad 2010-08-12 20:42:07

Oj här har man missat under semesteruppehållet. Vill ha - gud vad häftigt

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-13 07:15:29

Tess! Det får de säkert! Du får trösta dig med att du har tillgågn till GOSH, något vi andra suktar efter. :D



Sara! man får ta tjockt med lck för att det ska bli snyggt, tycker jag. Inget finlir, mer slatta på. :D



CC! De fanns inte i stället när jag kom dit men de hade på lagret. HAde en tjej ut och leta åt mig, tog en evighet för henne, men hon hittade några flaskor! Tack och lov!



Emma! Hade ju dig i tankarna.



Shamrock! Ja, det är läckert, eller hur!



Emma!

Postat av: Vanessa
Publicerad 2010-08-13 12:43:58

Oh den här var snyggaste tycker jag :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2010-08-13 14:01:31

Graffiti Nails kollektionen finns att köpa via nätshopen ButikZ.se (den enda som säljer Isadora på nätet?).

Där finns det svarta kvar för den som letar ;-)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-14 00:14:54

Vanessa! Det är tre kvar så bestäm dig inte än. :D



Sanna! Vilket bra tips! Tack!

Postat av: SweGizmo
Publicerad 2010-08-19 22:40:28

Nice Blogg. :D

Postat av: PolishPig
Publicerad 2010-08-22 13:10:00

Snygg kombination men oväntad. Tur att den rosa är så stark, annars kunde man nog associationer till spräckt hud. Nu tänker jag mer på Napoleonbakelser. Finns det nån Freudian därute som kan förklara det, tro? ;-)



Om du har nåt svart lack kvar är jag jätteintresserad. Jag bor ju på vischan och har åkt 10 mil åt ena hållet och 10 åt det andra men hittills bara lyckats hitta de andra färgerna, de svarta är puts väck!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2010-08-22 13:16:12

PixelPig! Nej, tyvärr. Har lovat bort det sista svarta till Emma. Ser jag ett till så tar jag det på en gång till dig!

Postat av: PolishPig
Publicerad 2010-08-22 18:28:14

Tack ändå för att du svarade så snabbt. Jag kollade på butikZ redan förra veckan och då hade de slut på det svarta, men i min desperation kollade jag en gång till idag, och se, nu finns det igen! Jag har beställt två, vi får väl se om jag får dem eller om det är en synvilla..



Sorry med din kisse! Hornhinnor brukar läka fint och utan ärr, i alla fall på människor, jag håller mina lackade tummar!

Postat av: Evelina
Publicerad 2010-08-23 12:42:24

Det rosa var ju sjukt snyggt :D

Postat av: sessie
Publicerad 2010-09-04 15:24:54

hej, jag lånar din bild om det är okej.

Det står att bilden är från din blogg.

Kommentera om du vill att jag tar bort bilden.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela