Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Ytterligare en återblick av årets holofredagar

Publicerad 2012-09-16 20:40:57 i Allmänt,

Sminkan visade er ju alla hennes tjusiga holofredagslack i ett litet kollage innan. Jag vill inte va sämre och hakar alltså på. Många firar holofredagens jubileum denna helg med att visa återblickar från det gångna året. Så kul att vi har kunnat hålla igång så länge och att så många är med! Kerstin har verkligen gjort ett jättejobb med att samla länkat och hålla holofredagsfanan högt. En eloge till Kerstin! Men också till alla som hakat på eller vad säger ni? Alldeles extra bra är såna här teman för mig som annars gärna bloggar lite sporadiskt, har jag en tid att passa så är det liksom lättare. Nu har jag inte varit lika flitig som många andra men jag har i alla fall varit med 35 gånger och det känner jag mig riktigt nöjd med faktiskt. Alla lacken jag har visat ser ni här, jag hoppas att jag inte har missat något.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-09-16 20:48:50

Jag tycker så mycket om dina bilder på Stars Holo. Och alla andra med, men Stars Holo ser fantastiskt ut på dina bilder.

35 gånger är mycket om man tänker efter. det är väl 52 veckor på ett år och då har du varit med mer än varannan gång.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-09-16 20:49:21

Emma!

Det verkar som man kan göra blankrad i kommentarerna nu!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-16 20:52:08

Ja jag tycker faktiskt att jag skött mig bra. Ser man till hur mycket holo jag visade förr om åren så har denna kategori utökats massor sen Kerstin myntade holofredag...

Woho, revolution. Tack för tipset!!!

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-09-16 22:26:53

åh så mycket vackert!

Och grattis till blankrader! De har varit saknade ju, haha!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-17 06:22:24

Wow, 35 gånger!! Otroligt! 35 otroligt fina holos :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-17 06:55:48

Andrea: Tack! Haha, ja den blankraden är efterlängtad:)

MNPO: Åh tack. Nu kände jag mig extra duktig:)

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-17 08:34:55

Ännu mer vackra lack! Älskar röda holosar :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-17 08:54:38

Helena: Haha, ja visst är det:) Röda holos är verkligen vackert, har du testat den från Jade?

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-09-17 18:41:01

Gud vad många härliga holos ni båda visat :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-17 19:45:30

Zizzie: Ja visst har vi!:)

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-09-18 17:18:49

Fler skönheter att njuta av! Och du har slagit mig rejält iaf med inlägg =)

Svar: Ja, och då har jag inte ens ansträngt mig idag. Men jag ska försöka få ihop ett till inlägg med dagens naglar.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-18 19:32:35

roxcat: Jag tror att Sminkan fått en knäpp och börjat svara på mina kommentarer, det är nog förkylningen:) Jag är rätt nöjd med mitt deltagande, mer än varannan vecka tycker jag känns bra...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-09-18 19:45:00

Roxcat och Emma, Emma har så rätt. Jag har fått snurren. Och det är ju omöjligt att radera också... Jag vet inte ens vad jag tänkt när jag svarade? Förkyld och puckad. Jag rodnar lite här och ska försöka bli lite mer skärpt när jag svarar på kommentarer.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela