Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Smitten Polish Hocus Pocus

Publicerad 2012-09-23 17:59:05 i Allmänt,

Igen måste jag be om ursäkt för att jag inte kunnat fånga lacket, vare sig dess skönhet eller dess färg. Lacket är mer rödtonat lila än blåtonat lila och på vissa bilder kan man se det men inte på andra. 
En lilatonad jelly alltså och den är sprängfylld med glitter i rosa, lila och blått. Det kan vara prismatiskt glitter också för det glittrar i regnbågens alla färger.Det är verkligen vackert och jag önskar så att ni kunde se dess fulla skönhet. 
Jag har lagt ett lager av Hocus Pocus över China Glaze Coconut Kiss. Jag vet inte om det hade behövts men jag gjorde så alla fall. De har ganska lika basnyans så jag tänkte att det skulle funka bra. Jag gissar på att jag fått täckning med tre lager så jag gjorde ingen vinst med min layering. Jag blev alla fall oerhört nöjd med min manikyr. Naglarna känns väldigt snygga och de gnistrar så himla fint i det i ljuset, både det elektriska och solen.  Gillar man gnistrande lack i lila är den här ett måste. Smitten Polish finns, som jag tidigare nämnt, på Etsy och på Llarowe
Eftersom jag vet att Noelie, som gör Smitten Polish, tycker om katter och även har egna, så tycker jag vi avslutar med en bild på Signe.
 
 

Kommentarer

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-23 19:05:07

Det här såg fantastiskt fint ut, såg så kulört ut dessutom. Kanske video på det för att se det "på riktigt"? ;) ;) ;)

Svar: Jag gjorde en video men tyckte inte den blev så bra så jag skrotade den, faktiskt. Nästa gång kanske.
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-23 19:06:09

Och nu har reklambanner flyttat sig till inlägget (utan att täcka över nått) i stället för på kommentarerna. Bättre det antar jag. :)

Svar: Sofia hjälpte mig med att flytta bannern igår.
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-23 19:19:57

Herre min skapare, vad vackert! Jag är picky när det kommer till lila glitterlack, men det här gick verkligen hem hos mig!

Svar: Ja, det här är vackert. Jag är lite kinkig vad gäller lila överlag men den här är superfin!
Sminkan

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-09-23 19:48:31

Lila är en svår färg att fota! Tycker det ser riktigt fint ut på dina bilder ändå!

Svar: Ja, det är väldigt fint.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-23 20:57:00

Lacket var mycket snyggt men Signe <3!! Hon vinner här!!

Svar: Ja, hon vinner alltid!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-23 21:50:24

Det här kommer bli mitt en vacker dag. :D

Och du, vad långa naglar du har nu! Jag har tänkt på det i varenda inlägg senaste två veckorna eller något, men har alltid glömt bort att kommentera det. Är det tack vare DermaNail? Borde vara dags för ett sådant inlägg snart va, eller är min tidsuppfattning helt off?

Svar: Jag tänkte göra ett idag för jag kände också att det var dags nu, men jag orkade inte fixa med mina missfärgade naglar och ville inte visa upp dem så rosa som de är... Höger hand är inte lika bra, där splittade jag långfingernageln idag när jag skurade spisen och kaklet i köket och tummen och pekfingret peelar lite. Men jag tror ändå att Derma Nail hjälper. Det känns så.
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-09-24 00:18:27

Jättevackert lack och en väldigt fin bild på vackra Signe!

Svar: Ja, Signe är jättefin! Lacket med!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-09-24 10:40:13

Jävlar sicket snyggt lack och Signe är bara för gosig!

Svar: Ja, jag håller med helt och hållet!
Sminkan

Postat av: Solveig
Publicerad 2012-09-24 13:45:07

Nydelig lekker! Så glad jeg vant denne i Noelies RAOK! :D

Svar: Ja, där hade du tur! Jag var liiiiite avundsjuk då. :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-24 13:51:06

Men du, det här var ju hur fint som helst!

Svar: Det är det! Köp det! Du kommer älska det!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-27 05:57:41

Jag trodde jag hade kommenterat detta... Hmm. Nåja, nytt försök:) Det är ett skitfint lack och lilla Signe är ju en riktig liten skönhet. Sötisen!

Svar: Ja, hon är så fin!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela