Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Holofredagar från året som gick

Publicerad 2012-09-15 09:22:00 i Allmänt,

Jag har varit med nästan alla holofredagar sedan Skimmerskuggan, eller Kerstin, startade utmaningen. 72 holografiska lack har jag haft med men de är inte alla representerade på mitt lilla collage här för det var lite olika bildformat. Jag hade ett himla sjå att få fram alla lack eftersom blogg.se inte haft tagg-funktionen så länge så jag har bläddrat igenom kategorin och kollat datum och text för att spåra lacken. Det är ju åtskilliga hololack som publicerats på andra dagar än fredagar mellan alla lack som faktiskt varit med på utmaningen. ;D
Så, ett collage alltså för att visa alla fall majoriteten av lacken som representerat Sminkan på holofredagarna. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-15 09:30:18

OMG! Inte illa... Gjorde du detta i Picasa? Undrar om jag med borde göra ett...

Svar: Japp, i Picasa. Gör en! Det vore roligt!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-15 09:36:34

Vilken härlig bild! Underbart! Är så imponerad av din holosamling! :-)

Svar: Ja, holosamlingen imponerar på mig med. Min egen alltså. Fan, den är stor! :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-15 10:06:32

Oj, vilken goding till bild! Vad massa skönheter samlade på en gång :)

Svar: Ja, det har varit mycket fina hololack det här året!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-15 10:35:40

Jösses! Många finingar i det där kollaget, men jag kan ändå inte låta bli av att slås hur fort tiden går.. Ett år!? Galet. GALET.

Svar: Ja, tiden går verkligen oerhört fort...
Sminkan

Postat av: Ninni
Publicerad 2012-09-15 11:13:08

Herrejösses!

Svar: På ett bra sätt, hoppas jag.
Sminkan

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-09-15 11:47:17

Så många skönheter du har hunnit med! Tack och lov har jag inte lika många bilder att gå igenom för mitt samlingsinlägg.. =)

Svar: Nej, det var ett digert jobb att sålla igenom alla holoinlägg för att hitta fredagarnas bilder... :D
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-15 16:10:35

Wow, viket gäng! Kul att se!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-09-15 19:07:37

är det bara jag på min Mac som inte kan klicka upp bilden och närmare skåda härlighteten?

Svar: Ingen kan klicka upp den vad jag vet. Kan man det annars med stora bilder på bloggen?
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-15 21:56:18

Verkligen roligt att se alla dessa vackra lack!

Svar: Ja, det var ett bra holo-år, helt klart!
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-09-16 00:53:47

åååh,vackert vackert vackert! *dregel* ;)

Svar: Ja, det blev en del hololack på fredagarna. Jag upptäckte att jag nog haft holo-tisdag också och ibland holovecka... Fasen, holo har dominerat det här året.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-16 17:29:22

Sminkan: nej det kan man inte. Klicka upp stora bilder på bloggen alltså. Fast på blogger och blogspot tror jag att det går ..

Svar: Ännu en nackdel med blogg.se...
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-09-16 21:01:57

Wow, både för det holografiska och bildcollaget! Måste bli bättre vän med Picasa så jag också kan göra så snygga collage.

Svar: Ja, det är bara synd att man inte kna få upp det i större format på blogg.se
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela