Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

FNUG Psychedelic

Publicerad 2012-09-14 05:41:00 i Naglar - holografiska lack,

Holofredag!! Yay! Och det är ettårsjubileum och det är FNUG! Det är helt jäkla överholo! Jag älskar, älskar, älskar det!! Men kan ni förstå att det idag är ett helt år som Kerstin på Skimmerskuggan hållit i holofredag? Fantastiskt!  I helgen kommer ett samlingsinlägg med holofredagbidrag men det blir sen, nu är nu. Nu är FNUG!
Två enkla och smidiga lager på rena naglar, alltså inget underlack eller aqua fix eller så. Inget överlack heller. Det torkar på sekunder. Helt underbart! Det är silverfärgat men regnbågarna är så massiva att man bara ser dem i princip. Så himla holo! Det är så klart Layla Mercury Twilight och Jessica Disco Diva och MUS Greta med, som ni såg var de rätt likvärdiga när jag gjorde min jämförelse. Jag är dock upptänd av nyhetens behag och jag skulle just nu säga att det här är min favorit!
Visst är det vackert! Jag bara tjatar på, jag vet, men jag kan ju inte låta bli att exklamera lovord över ett lack så underbart som detta!

Obligatorisk filmsnutt kommer här! Ni måste titta på den! Man kan inte förmedla hur fantastiskt det är i ord eller stillbilder. 
Vackert! Visst är det vackert!
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-14 06:06:06

Wow FNUG-party! Holoporr!!! Det ser helt fantastiskt ut, verkligen. Jag är så glad att jag har detta, eller i alla fall att jag ska få det på min födelsedag:)

Svar: Ja, det här är så holo att man inte kan få mer holo någonsin, tror jag!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-14 06:18:56

Det här var extremt vackert!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-09-14 08:10:15

Wooow, så vackert det är!

Svar: Ja, det är vackert som inget annat!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-14 08:20:48

Regnbågarna är ju alldeles perverst fina! Helt fantastiskt!

Svar: Håller helt med dig!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-09-14 08:21:03

Helt galen holoeffekt! Fiiint :)

Svar: Jaaa!!! Fiiiiint!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-14 08:39:47

Åh, vad jag längtar efter att lägga vantarna på dessa! Fantastiskt fint!

Svar: Ja, det är så holo att man inte kan föreställa sig mer holo än detta!
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-09-14 10:23:08

Väldigt tjusiga regnbågar! Det där kanske borde få hitta hem till mig... :-)

Svar: Kanske det kanske!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-14 11:34:14

Galet fantastiskt!

Svar: Det här är HOLO!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-14 12:03:57

Galet fint! Och filmsnutten... dog lite över de regnbågarna. Bara WOW!

Svar: Ja, visst är regnbågarna fantastiska i rörelse!
Sminkan

Postat av: Anna-Cee
Publicerad 2012-09-14 16:58:24

Sjukt vackert!

Svar: Bland det vackraste man kan hitta!
Sminkan

Postat av: Little Miss Nailpolish
Publicerad 2012-09-14 17:05:27

Magiskt vackert!!

Svar: Ja, det är det!
Sminkan

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-09-14 19:14:30

Otroligt fint. Hur ligger det i pris mot de andra?

Svar: 10 ml för 150 kronor på Eleven. MUS får man 6? ml för 130 och Layla 10 ml för 10 Euro. Ganska lika alltså. MUS är som vanligt dyrast.
Sminkan

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-09-14 20:57:18

Magi på flaska!

Svar: Ja, utan tvekan!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-14 22:16:12

Zizzie: 159 kostar de på eleven. Tror de är lite billigare på Matas...

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-14 22:22:53

Zizzie igen: MUS kostar 130 och innehåller 8 ml. Layla är billigast och MUS alltså dyrast men skillnaden i pris är ju väldigt liten på MUS och FNUG. MUS faller ju lite på att de blivit så mkt sämre i holoeffekten. Sist jag kollade var det bara Siw av de som de säljer nu som var värd att köpa...

Svar: Tack Emma, det är ordning på dig!
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-09-14 22:23:11

Galet vackert, är så sugen på FNUG!

Svar: Ja, det förstår jag!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-15 16:12:28

Sminkan och Zizzie: FNUG innehåller 8,5 ml inte 10, vilket gör dem dyrast. Står under Peel Here-fliken i botten...

Svar: Skit... Jag läste ju på någon webshops hemsida att det var 10 ml. Där ser man... Illa, illa...
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-15 17:57:10

Mmm, den webbshoppen ljög... De kanske tyckte att de kunde avrunda uppåt till jämna tiotal. Om de inte har olika flaskor, men det verkar ju inte troligt.

Svar: Nope, de ljög de jävlarna.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela