Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen Magical Blue Aura

Publicerad 2012-05-04 06:02:27 i Naglar - holografiska lack,

Jag har ju återanvänt mina gamla Magical-lack från Sally Hansen på sista tiden och det här är det blå, Blue Aura. En underbar blå. Intensiv och kraftigt holografiskt. den täcker väl med två lager och torktiden är snabb. Ett superlack alltså och ännu ett som man sörjer att det inte längre finns i produktion.
Den är en nyans ljusare än Laylas Ocean Rush så man kan tack och lov trösta sig lite med den om man är sugen på ett sådant här blått hololack men linjära bågar. Jag bar det här en mulen dag så det finns inga solljusbilder. Någon bild är tagen med blixt men de flesta bara i befintligt ljus. Det är alltså så mycket bättre en solig dag att det känns som att jag måste bära det snart igen.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-04 06:11:28

Åh så vackert! Synd med alla vackra holos som tagits ur produktion, men nu finns det ju tack och lov nya vackra. Vet du förresten vad som hände med Laylas nya kollektion?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-04 06:37:52

Emma! Nej, jag vet att Di, som haft kontakt med dem, mailade dem igen nu för att få veta när man kan släppa infon och bilden på de nya lacken och om de satt ett nytt datum men inget har hörts än. Jag blir TOKIG! Jag vill ha dem NU!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-04 07:36:03

Väldigt fint! Ser också fram emot Laylas nya!!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-04 08:42:14

Men ja, det vill jag också! Har ju inga Layla och behöver helt klart ett gäng nu i vårsolen så jag hoppas att de snabbar på...

Postat av: Verunka
Publicerad 2012-05-04 09:09:44

Aah, I was quite sure that I had never seen SH polishes in those golden bottles, and that's it - it's not in production anymore. Such a pity! Again, something so beautiful that ended up so early... :(

Postat av: Liza
Publicerad 2012-05-04 10:43:06

ooooo gu va snyggt

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-04 19:08:14

Fin fint det här!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-04 20:33:21

Väldigt snyggt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-04 20:43:30

MNPO! Ja, men de är så försenade... :(



Emma! Jag med.



Verunka! Yes, I wish they still were around so I could get the two pink ones...



Liza! Det är ännu finare i solen.



Helena! Ja, oerhört!



Annie! Mm, mycket!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-05 09:16:35

Magiskt vackert!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-05 13:11:18

Kerstin! Du skulle se det i full sol... :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela