Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD Cyber

Publicerad 2012-05-05 15:15:18 i Naglar i lila,

Ett lack som verkligen fått "mogna" i sin Hlemerlåda är Cyber. Jag köpte den efter att Emma visat den på bloggen 2009 och ja, där har den stått sedan dess. jag provade många andra av mina HD-lack och de behöver antingen underkläder eller många segtorkande lager så jag blev lite leds, speciellt som bra underkläder är svårt att hitta. Nu har jag ju de fantastiska Zoya Touch-lacken som verkligen är utmärkta i sådana här lägen. Här är det ett lager Zoya Shay under Cyber som ändå kräver tre lager för att bli snygg. Det funkar dock med torktiden, inte snabb men heller inte superseg, så jag förlåter den dess skirhet. Vore den inte skir skulle den heller inte ha det sidenskimmer som den nu besitter.

Emma älskar verkligen det här lacket, det har jag förstått, och visst är det snyggt. Det påminner lite i mitt huvud om Coconut Kiss som är ett av mina favoritlila och jag skulle länka om inte mina bilder av det lacket vore så hemska. Jag måste göra ett nytt inlägg med det någon gång... Usch, det är många lack som skulle behövas göras nya inlägg åt. Och när det är klart vill man väl börja om igen för då är man väl ännu lite bättre på att applicera och fota... :D

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-05 15:52:40

Åh det är så fint! Ja jag älskar Cyber, det har underbart skimmer och underbar färg. men ja, alla HD-lacken är rätt trista att måla med, men de är värda det, iaf ibland...

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-05 21:30:27

Oh, vilken intensiv blå-lila färg! Hur fint som helst! Jag har precis skaffat Coconut Kiss (och lite andra äldre lack som jag har suktat efter ett tag) och ser fram emot att få testa det snart :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-05-05 21:44:34

Vilken vacker lila!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-05 22:17:31

Emma! Det är fint, det är det!



MNPO! Coconut Kiss är ljuvlig!



Roxcat! Ja, den är fin!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-06 09:02:34

Så himla fin lila färg!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-05-06 11:53:26

Väldigt snygg lila! Älskar finishen!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela