Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo Hera

Publicerad 2012-05-25 06:01:12 i Naglar - holografiska lack,

Holofredag! Jag fortsätter mina äventyr i hololand och återupptäcker mina favoriter för fullt. Ett av favoritlacken är så klart Hera, det påfågelsblå eller blågröna lacket, från Hits No Olimpo. Jag utsåg det till ett av mina topp 20 lack men jag vet inte om den egentligen är en större favorit än t.ex Dionisio eller Ares eller Demeter. Hela den kollektionen är topp 20 material helt enkelt. Så oerhört vackra och färgstarka och holografiska.
Mina bilder gör dessvärre inte lacket rättvisa. Det är mycket vackrare än så här. Två lager räcker för att få tillräcklig täckning även om man då kan ana en viss VNL om man verkligen granskar naglarna. Tre lager är helt täckande. Här är det tre lager men jag önskar nästan att jag stannat vid två för det var nästan vackrare med lite större genomlyslighet. Det är, precis som alla Hits hololack, en jelly, men en pigmenterad sådan.
Eftersom jag är missnöjd med fotona så blir det, precis som vanligt nu för tiden, ett par filmer som visar lacket mer korrekt. Jag tycker alla fall att man fångar mer a både det holografiska i det och färgen på det i videoklippen.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-25 06:19:48

Oooh, så vackert, så vackert!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-25 06:41:31

Mmmm... Perfekt att få titta på denna snygging såhär på morgonkvisten :D

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-05-25 07:46:40

Alldeles, alldeles underbart!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-25 08:25:22

Helt ljuvligt!

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-05-25 14:18:30

grymt snyggt!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-25 15:27:37

Det här är så vackert! Hera och Athena är de jag gillar mest av mina Hitslack...

Postat av: VildaNaglar
Publicerad 2012-05-26 08:49:28

Super snyggt! Bär det även själv både igår och idag, kan bara inte ta bort de än:-)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-05-26 12:00:50

Vill ha! Försökte beställa de 7 snyggaste från den Brasilianska hemsidan. Fick inte till det eftersom allt står på portugisiska men jag tänkte försöka maila dem och se om jag inte kan få en invoice istället :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-26 16:19:36

MNPO! Det är tjusigt!



Annie! Ja, den är perfekt!



Kerstin! Visst!



Helena! Ja, den är det!



Sanna! utan tvekan! Men väldigt likt din Grow back down again.



Emma! Ja, de är fantastiska!



Vilda! Ja, det är ett lack man vill njuta av länge!



Zizzie! Det ordnar sig nog med det. Annars kan jag försöka hjälpa dig. Jag navigerade ju igenom det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela