Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Glitter Gal Blue

Publicerad 2012-05-18 16:26:39 i Naglar - holografiska lack,

När vi ändå håller på kan vi väl rasa vidare genom arkivinläggen med holografiska lack. Kanske kan man få bjuda på ett Glitter Gal? Det var ett tag sedan jag visade något av dem och den här tror jag inte ens har fått vara med tidigare. Annars har jag ju hamnat lite i en repris-rut. Ni vet ju alla att jag älskar mina holos och nu när våren är här blir det ju nästan omöjligt att avstå från dem. Det här var dock tidigare i år som det var framme.
Glitter Gal Blue, jag undrar om det är den som numera heter Bondi Blue? Jag vet faktiskt inte för jag har inte köpt Glitter Gal på bra länge. De har bytt flaskstorlek sedan jag shoppade och har bytt namn på lacken också för att få lite mer inspirerande namn än de gamla "red", "blue" och "green". Blue är blåklintsblå och en trevlig scattered holo som är lite lik Layla Ocean Rush i basfärgen, lite mindre grönt i kanske, och något mindre intensiv, och så inte alls lika holografiskt. Den är också ganska lik Teeez Cool men mer holografisk då. Det krävs tre lager av lacket för att bli täckande och det är enkelt att måla med och torkar normalsnabbt. Det är trevligt alltså men av de tre holo jag visat idag är det inte min favorit. :D

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-18 20:42:25

Nu är vi lite bortskämda med Laylas lack men om man glömmer de ett litet tag så är detta väldigt vackert!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 08:27:48

MNPO! Det är sant. Det är fint. Och vi kan ju inte dissa alla andra för att de inte är Layla... :D

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-19 11:51:16

Det här är galet vackert i mitt tycke!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-19 12:30:36

Väldigt fint! Vilken fantastisk holofredag du fixade!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-19 12:32:02

Helena! Det är det. Absolut.



Emma! Ja,jag vet. Holo-overload.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-19 18:32:58

Den ser så vacker ut! Å andra sidan, blått och holo kan väl inte bli något annat än underbart?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-05-19 20:28:15

Annie! Ja, det är sant. Det är en väldigt fin kombination av två väldigt fina saker!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela