Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Brite Bird - Grow Back Down Again

Publicerad 2012-05-11 17:48:19 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Fredag igen, sanslöst vad veckorna går fort. Härligt med helg och såklart också härligt med holo för det betyder ju också fredagarna. Sminkan sa innan att hon fuskade och visade helgens naglar. Jag fuskar nästan alltid, är sällan jag bär holo på fredagen och hinner fota och lägga ut. Här kommer alltså helgens naglar, det sista för testning av mina Brite Bird-holos, Grow Back Down Again, ett vackert tealfärgat lack med ordentlig holoeffekt. Mina bilder är inte bra, lacket såg väldigt blått ut så jag har mixtrat lite med färgerna för att få det mer naturtroget men helt hundra blev det inte, det är fortfarande för blått.
Precis som allt Sannas smink brukar vara så är formulan ypperlig, två lager täcker alldeles utmärkt. Finfin holoeffekt också kombinerat med starka färger, så jäkla bra jobbat Sanna! Jag har nog sagt det förr men det tål att säga igen, Brite Birds holosar påminner mig väldigt mycket om Hits holos men Brite Bird har bättre formula, riktiga fullträffar verkligen.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-05-11 18:18:54

Superfint! Brite Bird är bäst <3

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-05-11 18:57:17

Brite Bird lacken ser verkligen fina ut!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-05-11 22:57:14

Så underbar den ser ut!

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-12 06:46:03

kerstin: Ja det är alldeles fantastiska lack!



MNPO: De är kalasfina! Du hann inte köpa eller?



Annie: Det är den! Det är alla Brite Birds holografiska lack:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-05-12 08:29:48

Jag tycker dina bilder är både fina och färgkorrekta. Alla fall på min skärm.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-12 13:36:33

sminkan: Ja vad bra isf. Jag tycker inte de blev så bra tyvärr...

Postat av: Janelle Monique
Publicerad 2012-05-12 22:27:55

So pretty!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-05-13 09:15:50

Kanonsnyggt och det där med färgerna på bilderna är inte alltid lätt har jag upptäckt.



Jag misstänker att de flesta av oss som nagelbloggar fuskar lite grann. Själv brukar jag måla och fixa på helgerna och sen visa det veckan som kommer.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-05-13 10:53:42

Janelle Monique: It really is!



Helena: Nej det kan vara knepigt, vissa färger vill bara inte. Ja förberedelse är a och o vad gäller holofredag tycker jag:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela