Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits No Olimpo Atena

Publicerad 2012-03-09 16:00:00 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Ännu ett strålande vackert holografiskt Hits-lack. Ni har såklart sett det redan men jag vill ändå visa mina bilder. Visst är det mycket enklare och roligare att fota nagellack nu när vårsolen börjar komma. Det gäller ju såklart holo extra mycket, men egentligen alla lack. Jag föredrar helt klart att fota ute i solljus, dessutom går det mycket snabbare än att hala fram ljustältet.
Precis som Hera så är Atena lättmålad och täcker med två lager. Sitter dessutom bra på naglarna, vilket inte alltid är en självklarhet för så här holografiska lack. Går att köpa på LlaRowe eller i Hits egna webbshop. Dessutom så tror jag att lacken har börjat leta sig ut på ebay, i alla fall Zeus har jag sett där.

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-03-09 16:25:08

Jättefint! Hits-lacken står högt på min inköpslista, men de lyckas aldrig finnas inne alla samtidigt när jag väl ska beställa....

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-03-09 16:34:57

Det här lacket är så otroligt vackert!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-09 17:33:51

Vilken färg! Hur vacker som helst.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-09 20:14:44

Det ser fantastiskt ut på dig! Verkligen härliga bilder!

Postat av: My Nail Polish Online
Publicerad 2012-03-10 08:02:59

Väldigt fint!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-03-10 11:23:12

Fantastiskt vackert!

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-03-10 13:04:56

Det ser helt underbart ut!

Postat av: Annie
Publicerad 2012-03-10 13:24:15

Jag blir aldrig trött på att titta på så snygga lack som detta :D

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-03-11 19:08:51

Kerstin: Ja det är jättefint!Jag har lite samma problem med den webbshoppen tyvärr. Å andra sidan är det okej frakt för enstaka lack så man kanske kan leva med att dela upp sin order:)



BrilliantNai: Ja visst är det!:)



Helena: Det tycker jag också:)



sminkan: Tack raring, jag gillar dem också!



MNPO: Tack!



Nailtastic: Eller hur:)



roxcat: Tack, det är det verkligen!



Annie: Inte jag heller. Kan vara farligt när man kör bil:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela