Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Starboard i repris

Publicerad 2012-03-24 12:22:41 i Naglar i grönt,


China Glaze Starboard är ett underbart, glossigt grönt lack som jag redan visat på bloggen. Det förtjänar dock att påminnas om då det är en så frisk och vacker grön och har en så utmärkt formula. En favorit, helt enkelt. Det här inlägget har legat länge i arkivet och jag funderade på om jag skulle slänga det, det tillför egentligen inget nytt, men samtidigt så känner jag att det kan vara kul att visa några vårlack och det här kom ju med förra årets vårkollektion från China Glaze. Den kollektionen var för övrigt underbar! Årets vårlack har inte riktigt fångat mig så jag har dåligt med nyheter att visa. 

Två tunna lager, superenkel att måla med och dessutom med kort torktid. Har man inte redan Starboard så skulle jag absolut rekommendera att man spanar in den och kanske hugger den istället för årets gröna lack. 

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-03-24 13:47:09

Nästa gång jag beställer från USA måste detta lacket följa med!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2012-03-24 17:07:35

Håller med! Starboard är fantastiskt.

Postat av: Helena
Publicerad 2012-03-24 17:57:27

Jag gillar den där färgen väldigt mycket. Stilren och snygg!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-03-24 18:09:59

Kerstin! Ja, du kommer inte bli besviken!



Nailspotting! Ja, den är väldigt vacker!



Helena! Ja, det är ett riktigt bra och snyggt lack!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-03-24 20:07:27

Den här typen av grönt är jag väldigt förtjust i. Måste skaffa!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela