Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Don't Pretzel My Buttons

Publicerad 2012-06-25 09:00:53 i Naglar i vitt, nude, beige,

 
 
Okej, här kommer ett avbrott i holobonanzan vi är inne i. Ett avbrott som jag måste säga är betydligt bättre än jag hade trott. Jag fick ju OPI Germany i början på veckan och det är jag så himla glad för eftersom det är den första kollektionen från OPI på länge som jag känt sug efter. Jag var lite orolig att jag skulle behöva köpa mer eller mindre alla. De två nudelacken hade jag nog avskrivit som inte nödvändiga om jag lagt en beställning. Jag hade säkert försökt komma ner till nio lack som ju är lämpligt om man vill få dem i en flat rate box och då misstänker jag att nudelacken hade eliminerats. Om ni resonerar så vill jag säga en sak. Välj inte bort den här!
Don't Pretzel My Buttons. Ett lager. Observera att det är jag som säger det och jag brukar alltid göra ganska tunna lager när jag lackar. Ett lager alltså och det flyter ut perfekt. Helt jämnt på nageln och dessutom blankt och fint. Jag trodde färgen skulle vara för gul för mig, den ser ganska tungt beige ut i flaskan, men nej, den är perfekt! Det här är helt jävla underbart!
Jag hade lite bekymmer med penseln, men det har jag alltid med OPI eftersom den är så bred, men tack vare att formulan är så perfekt går det bra attt styra lacket trots att verktyget är mer som ett bredsvärd än en skalpell, om vi säger så. Jag målade alla fall inte utanför och linjen kanske inte är knivskarp men lacket är inte i nagelbanden alla fall, så jag måste säga att jag är imponerad. Det här är, helt otippat, det bästa nudelack jag provat!
 

Kommentarer

Postat av: Anna - En blogg om skönhet
Publicerad 2012-06-25 16:13:55

Det här var ju bara så vackert! När kommer kollektionen ut till oss mindre lyckligt lottade? ;-)

Svar: Den är verkligen fin och hela kollektionen släpps i augusti/september.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-25 16:37:16

Ett lack helt i min smak! Måste ha!

Svar: Det här är helt i min smak också! Jag är överraskad över hur snyggt jag tycker det är men det är krämlackens svar på Zoya Shawn och jag älskar det!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-06-25 20:03:41

Det ser mjukt och fint ut!

Svar: Det är verkligen ett perfekt nudelack.
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-06-25 23:45:16

krämlackens svar på Zoya Shay menar du kanske, eller? Shawn är iaf grön ;D

Men det är ju underbart detta! Alltså ett bra underklädeslack? :D

Svar: Hahaha, ja, det är så jag menar. :D
Sminkan

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2012-06-26 00:01:07

Åhhhhh .. hhhh! :D fantastiskt! Jag har intehandlat nagellack en masse på länge (har det mesta i de flesta färger, precis som du), men halva OPI Germany-kollektionen lockar mig! Och det här lacket är ett av dem :)

Svar: Ja, det är ta mig tusan en härlig kollektion. Jag föll för den direkt jag såg de första bilderna. Visst, inte superunikt men helt klart snygga färger. Håller formulan måttet så kan detta vara en fantastisk kollektion!
Sminkan

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-06-26 15:23:44

Perfekta underkläderna alltså! BLir nog ett köpt sen. =)

Svar: Ja, det är nog det perfekta underklädeslacket!
Sminkan

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-06-27 11:00:13

det där ser helt perfekt ut! Vill ha!

Svar: Det är faktiskt helt perfekt!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-04 20:17:49

Ser perfekt ut på dig!

Svar: Jag kände mig snygg i det!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela