Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Depend 2032 Denim Blue

Publicerad 2012-06-25 22:11:47 i Naglar - holografiska lack,

Ännu ett lack från Depends holografiska kollektion. Denim Blue. Den här var jag tvungen att köpa en backup av för den är verkligen enastående snygg. Basfärgen är samma som i China Glaze 2NITE men den här är scattered istället för linjär.
Oerhört vacker blå alltså. Mjuk och fin periwinkle. Två lager täcker bra och den holografiska effekten är fin med generösa, om än spridda, regnbågar. Jag gillar verkligen det här. Rekomenderar det varmt till alla er som gillar blått och holo. 
För mig är den här typen av blå oerhört smickrande och jag känner mig alltid snygg i dem. Naglarna ser magiskt lite bättre ut på en gång, trots avslagna hörn och what not. Helt perfekt!
Självklart ska ni få en liten film att titta på. 
Och en bild på Siri. :D

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-06-25 22:31:48

:) vad jag blev glad av att scrolla helt längst ned för att hitta Siri. Hennes grå-blåa päls passar perfekt i det här inlägget.

Svar: Ja, hon är vacker till det mesta men så klart särskilt till blått. ;D
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-06-25 22:53:53

Vilken fin nyans!

Svar: Jag älskar nyansen!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-06-25 23:00:12

Vad fint det var! Jag har inte frestats så mycket av det innan, men dina bilder var riktigt bra. Kanske blir detta som testas näst på tur av Depend-holosarna :)

Vad fin Siri är!

Svar: Ja, den är väl värd att använda!
Sminkan

Postat av: Ami
Publicerad 2012-06-25 23:43:07

Snyggt! Det var bara synd att inte detta lack fick följa med mig hem då jag köpte mina.

Svar: Du får köpa det när du är på stan nästa gång. :D
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-06-26 09:36:57

Snyggt!

Svar: Jag tycker det är oerhört vackert!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-06-26 12:27:44

Superfint, som urtvättade jeans, typ ;)

Svar: Det är en helt underbar färg!
Sminkan

Postat av: Louise
Publicerad 2012-06-26 15:49:01

blev faktiskt jatteglad nar jag hittade 5 stycken fran depends holokollektion pa Gekas i ullared, sa ett tips om man ar dar!

Svar: Det låter som ett bra tips!
Sminkan

Postat av: Makeupoholic
Publicerad 2012-06-26 17:42:54

Sitter på bussen, glad i hågen över att ha spontanköpt tre till hololack från Depend, däribland detta. Blir ännu gladare när jag ser det här inlägget - vilket bra köp jag gjort!!

Svar: Ja, verkligen ett utmärkt köp!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-06-27 12:20:08

Jättefint tycker jag, min favorit hittills bland Depends holografiska lack.

Svar: Ja, den är nog min favorit hittills med!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela