Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Nein! Nein! Nein! OK Fine!

Publicerad 2012-07-31 21:23:29 i Naglar i svart, grått, silver,

Dags för ännu ett av OPI Germany-lacken. Nein! nein! Nein! OK, Fine! är ett fantastiskt snyggt krämlack i en färg som inte är grå, inte är blå och inte är grön men lite av allt det på samma gång. Jag är barnsligt förtjust i att se hur färgen förändras beroende på ljuset och hur raffinerat lacket är. Det är verkligen en liten juvel i samlingen.
Oerhört smidig formula. Två lager på mina bilder. Det här är fantastiskt bra målat av mig med tanke på att det är en Pro-Wide pensel och att jag aldrig gör någon clean up. Visst, lite skakigt här och var men hyfsat rena kanter ändå och det mina vänner beror bara på lackets suveräna formula. Den här kollektionen är enastående ur den synvinkeln. Så bra formula på lack efter lack att jag häpnar. Utomordentligt bra lack med utomordentligt bra egenskaper. Snygga färger, klassiska och bärbara på alla sätt. Jag är imponerad.
 

Kommentarer

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-07-31 22:46:18

Den är verkligen snygg- ett riktigt höstlack. Och namnet är det bästa i kollektionen :-D

Svar: Ja, namnet är bra! Lacket är bra också!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-31 23:16:43

En speciell färg. Vet inte ännu om jag tycker den är snygg, ska fundera på saken:) Kommer nog bli några lack ut denna kollektion hur som helst med tanke på hur du sjunger deras lov och jag vill självfallet ha några av de röda...

Svar: Jag måste säga att det är den bästa formula på lack som OPI någonsin haft!
Sminkan

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2012-07-31 23:37:10

Mycket snygg färg, faktiskt. Och jag som inte brukar gilla krämlack så värst. Kanske håller på att bli omvänd...

Svar: Krämlack är underbara! Jag hoppas du blir omvänd!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-01 06:46:16

Ännu ett vackert lack ur denna kollektion! Mycket snyggt!

Svar: Det är otroligt tjusigt! Så elegant och samtidigt hela tiden med en inre drramatik i och med de subtila skiftningarna i tonen beroende på ljuset.
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-01 08:59:03

Mhmmmmmmmmm, jag bara dreglar och dreglar. Ge mig, nu! Helst igår, för jag vill ha naglarna lackade med det här precis nu. Så jävla snyggt.

Svar: Oktoberfest är ännu snyggare faktiskt! Den du! Men jag vet vad du menar. De här vamparna är helt jävla underbara!
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-08-01 10:51:07

Har det senaste halvåret känt ett oväntat drag mot krämlack, tyckte att de var vansinnigt tråkiga innan...
Det här lacket är en av de som jag är otroligt sugen på!

Svar: Den här är både spännande och bra att lacka med. Ett mycket, mycket trevligt lack!
Sminkan

Postat av: Solveig
Publicerad 2012-08-01 16:41:17

Sær, men nydelig farge! :)

Svar: Jag är förtjust! Den är spännande!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-01 19:27:40

Färgen är himla fin! Namnet däremot... wtf... Får mig att tänka på tjat-sex och jag kan inte tänka mig att det är något OPI vill att jag ska förknippa deras lack med....

Svar: Alizarine-Feline tycker ju alla namnen är porriga, så varför inte? :D
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela