Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jade Vermelho Surreal

Publicerad 2012-07-01 13:28:48 i Naglar - holografiska lack,

Jag vet att det här är sinnessjuka mängder med bilder men ni ska veta en sak, det här lacket är nu, utan tvekan, ett av mina absoluta favoritlack. Topp 3 typ. Det är rött, underbart, djupt skimrande rött med en varm underton. Det är holografiskt. Underbart holografiskt och jag kan inte förstå annat än att det är linjärt. Det har holoflamman och bildar tydliga regnbågar men det är det grövre registret av linjärt. Det är lättapplicerat. Det täcker med två lager. Det är perfekt.
Som ni vet är rött min favoritfärg nummer två på nagellack, grönt är dess främsta konkurrent. Om jag tvingades att bara bära ett enda lack i månder så skulle det dock vara ett rött lack, inte ett grönt, så kanske är rött min absoluta favorit? Rött är alla fall min favoritfärg generellt då det är den enda färg jag gillar i alla sammanhang. Jag gillar rött glas, rött läppstift, röda kläder och röda gardiner även om det inte är jul. Ni fattar grejen. Det här är dessutom precis min typ av röd. En lite djupare ton är klarrött eller signalrött, även om det också är fina färger. 
Vermelho Surreal är alltså oerhört lättapplicerat. Det är en lite kraftigare konsistens på lacket så det är svårt att måla tunna lager så det är två medeltjocka lager här. Inga problem att få det att flyta ut bra eller att kontrollera det med penseln. Jag älskar dessa lack! Alla har varit enkla att måla med! Ni får ett galet bildspam och om ni orkar scrolla hela vägen ner så finns även ett filmklipp att titta på. 
Filmklipp!

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-01 14:10:00

Verkligen ett alldeles fantastiskt lack! Kommer definitivt att bli tvungen att köpa ett gäng med jadelack till hösten. Ser väldigt mkt fram emot att få prova dem:)

Svar: Ja, det är magiska lack! Jag älskar alla jag provat hittills. Underbara!
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-07-01 14:57:36

Håller med Emma, måste provas - så vackert!

Svar: Det här är bland det vackraste som finns!
Sminkan

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-07-01 15:52:32

Åh! Nu vet jag precis vilket lack som kommer bli det första inköpet efter jag fått en anställning!! herre gud vilket fantastiskt lack!

Svar: Ja! Ja! Det här är perfekt!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-01 15:52:54

Åh herregud, jag dånar! Förstår att det är ett av dina absoluta favoritlack, det är verkligen helt, helt underbart!

Svar: Ja, det är så vackert att det gör ont att titta på det! På ett bra sätt, alltså.
Sminkan

Postat av: Ida-FabNails
Publicerad 2012-07-01 16:02:17

Nydelig farge!:)

Svar: Visst är det vackert!
Sminkan

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-07-01 16:50:52

Oj! Jag säger bara Oj! Vilket otroligt vackert lack- perfekt röd färg!

Svar: Ja, det är verkligen så vackert ett rött holo kan bli.
Sminkan

Postat av: Linda
Publicerad 2012-07-01 17:17:37

Åh detta ser helt fantastiskt fint ut :)

Svar: det är mer än fint! :D
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-01 17:21:33

Ett verkligt värdigt topptrelack, det ser verkligen galet vackert och perfekt ut!

Svar: Ett lack som håller en fången! Jag är kär!
Sminkan

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-07-01 17:43:32

Är så glad att jag har denna! Håller verkligen med dig, den är helt fantastisk!!

Svar: Ja, ett av världens vackraste lack!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-07-01 18:18:44

Oj vad den är vacker! Jag känner mig lite förälskad i denna färgen nu...

Svar: den är helt underbar!
Sminkan

Postat av: Liza
Publicerad 2012-07-01 18:37:02

Ja jag håller med dig och de flesta här
underbart lack. bara har funderingar lite kan vi inte sambeställa? såg på en blogg hon hade skrivit och undrat om de va fler som ville sambeställa ?--

Svar: Jag såg att cactus gjort sambeställningar. Jag gör helst inte det då min och Emmas order ändå pressar ner frakten till lägsta alternativet och vi dessutom träffas IRL och inte behöver bekosta porton inom Sverige som annars fördyrar mycket.
Sminkan

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-07-01 18:46:33

Liza!! Hallå! Fan, jag svarade med tankarna på Layla!

Fortfarande är jag inte intresserad av en sambeställning av Jade heller, jag har min leverantör och priset blir så pass lågt att jag inte känner det behovet. säkert finns det andra som är intresserade men inte jag och inte Emma.

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-07-01 21:03:55

Amazing! Jag kan knappt vänta tills det landar i min brevlåda, lyckades vara inne på Llarowe när det fanns i lager igen. Hoppas de är snabba att leverera...

Svar: Ja, de brukar vara snabba!
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-07-01 22:45:51

WOW. Men hjälp! Tappade andan lite när jag kollade på filmen haha! A Must Have!

Svar: Ja, den är verkligen det!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-02 21:26:15

Wow! Finns liksom inte så mycket mer att säga än det!

Svar: Nej, det är enastående vackert!
Sminkan

Postat av: Zizzie
Publicerad 2012-07-03 11:30:38

Wow!! ♥

Svar: Japp! Den här du! Den är inte att leka med!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela