Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Jade Energy

Publicerad 2012-07-06 07:21:14 i Naglar - holografiska lack,

Nu är det riktig holofredag, denna institution bland oss svenska nagelbloggare som Skimmerskuggan startade för många, många månader sedan. Det här måste vara den utmaning i bloggvärlden som hållit längst. Det är inte så konstigt för vem gillar inte holografiska nagellack? Jag tjuvstartade redan strax efter midnatt men det här är det mer aktuella inlägget jag planerat visa. Ni kommer väl ihåg SOMMARUTLOTTNINGEN där man kan vinna två av Jades holografiska lack? Det ena av dem är det här. Jade Energy!
Säg inte annat än att det är tjusigt! Det är en vacker havsblå nyans, eller blågrön om ni så vill, teal för den engelsktalande. Den är lite grand ett kärleksbarn mellan Hits Hera och Depend Ocean Green men mer holografisk än någon av dem. En underbar färg och en fantastisk uppvisning av regnbågar. Jag var snål med lacket och gjorde som med mina andra Jade, två lager av lite flödigare karaktär, men Energy har lite tunnare formula så ett tredje lager som jag lade på lite senare gjorde susen. Det klarar sig dock med två om man vill det. Torktiden är snabb och lacket är fantastiskt på alla sätt, precis som syskonen. 
Det numera obligatoriska fiilmklippet kommer här:
Och så blir det några ytterligare bilder...
 

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-06 08:56:53

Väldigt tjusig, men fortfarande inget som får mitt hjärta att slå snabbare!

Svar: Du din holovägrare! :D
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-07-06 10:13:49

Otroligt fint! Nu hoppas man lite extra på vinst i utlottningen ;)

Svar: Ja, det är ett underbart lack!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-06 10:34:30

Ok, nu börjar jag inse att den här bloggen inte är nyttig för mig! Väcker alldeles för mycket habegär;)

Svar: Hoppsan... Vi kanske ska ha en vecka med bara krämlack från gamla kollektioner? ;D
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-06 12:22:08

Ljuuuuuvligt!

Svar: Ja, det är fantastiskt fint!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-06 14:42:31

Verkligen tjusigt! Dessutom är dina naglar väldigt fina nu...

Svar: Ja, jag är själv nöjd! De börjar växa ut!
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-07-06 16:29:00

Love it! *dreglar lite*

Svar: Visst är det ett fint lack!
Sminkan

Postat av: Josefine
Publicerad 2012-07-06 21:25:41

åh.. jag är så kääär i dessa lack! köp-tarmen rycker som fasen alltså ^^

Svar: Ja, då är det bara att slå till!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-06 21:46:38

Halleda, så fint! Alldeles fantastiskt!

Jag kunde verkligen inte ens gissa genomslagskraften på holofredag från början, den första var nog inte ens på en fredag :)

Svar: nej, det var en lördag i september förra året. jag kollade idag. bläddrade igenom hela din holofredag-kategori. :D
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-07 10:12:11

Just det ;) Det var när jag köpt Reclaim :)

Svar: Nästan ett år... Det är lätt bloggvärldens längsta utmaning!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-07-07 18:22:14

Vilken fantastisk färg!

Svar: Ja, den är snygg!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela