Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Under the Boardwalk

Publicerad 2012-07-19 13:00:00 i Naglar i lila,

Nu ska ni få se ett lack jag blev helt förälskad i när jag bar det! Det är så vackert! China Glaze under the Boardwalk från deras summer neons kollektion.
Titta! En vacker rosalila färg som lyser men inte riktigt så jag skulle kalla det neon. Det är oerhört enkelt att lacka med, tunn och fin formula, och täcker med två, ibland tre, lager. Lacket är i krämfinish och med ett lager Seche Vite blir det superglossigt och alldeles underbart! Pamsan visade bilder som var helt ljuvliga på lacket, men hos henne är färgen lite djupare. Jag tror det handlar om mängden lack man använt. Ett lager till och mitt hade också djupnat lite i färg. Jag var dock nöjd med det som det såg ut här och älskade att bära det. Ett fantastiskt lack!
Jag har ju bara köpt två av China Glaze Summer Neons men planerar att skaffa ytterligare några. I'm with the Lifeguard och kanske någon till, vi får se. Vilka favoriter har ni ur kollektionen? Är det någon jag måste överväga extra noga att skaffa förutom den glada gröna? 
Som avslutning blir det katter, som vanligt. 

Kommentarer

Postat av: Marie-Louise Winrot
Publicerad 2012-07-19 14:16:30

Detta gillade jag! Så läcker färg. Vill ha!!!!
M-L

Svar: Visst är den snygg!
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-19 14:47:20

Den här blev jag också riktigt nöjd med. I'm with the lifeguard är ju nästan nödvändigt, men jag gillar verkligen Beach Cruise-r också. Gillar man blått är nog Splish Splash nödvändig, men den är inte heller superneonig.

Svar: Det är nog de tre jag har funderat på att komplettera med.
Sminkan

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-07-19 17:16:14

Jättefint! Först trodde jag inte jag skulle vilja ha nån av CG-neonerna men ju fler swatches jag ser desto mer sugen blir jag. Tårna pryds alltså nu av Flirty Tankini; Beach Cruise-r och Under the boardwalk är på gång hem till Helmern. Som det kan gå.

Såna söta katter!

Svar: ja, jag skulle inte ha ett enda ur kollektionen, sen föll jag till föga, beställde två och nu vill jag ha minst tre av de andra också. det slutar säkert med att man lika gärna kunnat köpa hela setet...
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-07-19 22:39:27

Ser fram emot att shoppa dessa neoner :D Jättefin färg!

Svar: Jag ser fram emot att skaffa några fler jag med!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-07-19 22:54:57

Det här var det finaste neonlacket du visat, jag gillar det verkligen!

Svar: Jag gillar det också! det är så vackert!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-07-20 08:51:32

Dina och Pamsans bilder ser lite för olika ut tycker jag! Är det inte så att det finns två versioner av det här lacket, en mer lila och en som är mer rosaaktig lila? Eller tänker jag helt fel, och det bara handlar om mängden lack och ljus? Hmm!

Oavsett vad så är det här ett lack jag verkligen måste skaffa mig ur kollektionen som jag var säker på att jag kunde skippa helt och hållet. Undrar vilka fler som åker med i beställningen.

Svar: Där ser man. Jag har inte hängt med, men det förklarar saken!
Sminkan

Postat av: Ida
Publicerad 2012-07-20 09:10:34

http://www.thepolishaholic.com/2012/06/china-glaze-under-boardwalk-version-2.html

Det finns tydligen två versioner av det lacket!

Svar: Det förklarar saken.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela