Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Surfin' for Boys

Publicerad 2012-07-12 07:44:30 i Naglar i orange,

Usla bilder igen. Neoner är inte helt lätta att fota. Det här är alla fall Surfin' for Boys från China Glaze Summer Neons kollektion. Jag föll till föga och skaffade två av lacken från den här kollektionen eftersom Nailtastic-Annes neonförtjusning sakta men säkert nött bort mitt motstånd och från att ha tyckt att neoner är kul ibland men kanske inte så himla nödvändiga är jag nu omvänd och nyfrälst. Det är jätteroligt med neon! 
Jag har här använt två lager av Surfin' for Boys över ett nudelack och det gick rätt bra att måla med det så jag kände inte av några formulaproblem. Tyvärr fick jag för mig att göra köttbullar innan jag fotade, och det hade säkert inte varit ett problem i sig men jag hade en liten köksmaskinsolycka där jag glömde lägga plastlocket över skålen innan jag startade omrörningen så jag fick färs och ägg och lök överallt, inklusive under skåpen och på golvet och ja... det blev storstädning. Ganska kraftigt slitage på stackars Surfin' for Boys alltså vilket syns speciellt på flaskbilden. Färgen är en koralltonad orange med rosa skimmer, väldigt fin och värd bättre bilder men sånt är livet. Ni har alla fall sett det hos hundra andra bloggare och vill ni kan ni klicka på den här länken och se Annes bilder av det

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-07-12 08:21:37

Jättefint! Och vilket äventyr med köttbullssmeten, hu!

Svar: Jag är inte för intelligent alla gånger. Fattar inte hur jag kunde göra en sån praktblunder.
Sminkan

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-07-12 08:49:05

Haaha, måste varit en syn med köttbullssmet flygandes överallt :D lacket är tjusigt! Älskar det. Sommar på flaska liksom.

Svar: Jag lovar dig att jag inte skrattade när smeten flög ur bunken. Nå, städa är alltid bra och lacket var väldigt fint innan jag skrubbade halva köket.
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-07-12 08:57:56

Det här är nog mitt favoritlack hittills för i år. Jag bär det på tårna just nu och kan därför inte sluta stirra på mina egna fötter. Herregud, jag har till och med bett andra att titta på mina fötter. :-)

Svar: Jag tycker också det är fint men årets favorit tror jag inte den är. Jag klär bättre i den lila Under the Boardwalk och jag är fortfarande kär i Orly neonerna.
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-07-12 09:40:01

Jag har absolut smittats av Neon febern. Hur härligt som helst, det här har jag också men det står otestat ännu. Får nog ändra på det.

Svar: Det är himla fint! Jag har dåligt samvete för de usla bilderna...
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-07-12 20:28:06

Jag tycker denna ser så snygg ut!

Svar: Den är jättesnygg!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela