Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Tinsel Town

Publicerad 2012-01-24 05:47:00 i Naglar i svart, grått, silver,

För ett tag sedan visade Sofia ett lack som jag inte trott jag skulle behöva men efter det omedelbart var tvungen att klicka hem. Ja, så bra bilder hade hon, fresterskan. Lacket var Tinsel Town från China Glaze julkollektion Let it Snow. Jag fick hem det för någon vecka sedan och var så klart tvungen att prova det lite snabbt. Här är det ett flödigt lager över svart. Inte för att det inte är täckande på egen hand men jag hade precis testat ett nytt svart krämlack och kunde inte låta bli att lägga på detta över det. Mina bilder är inte i närheten av Sofias. Dessutom gör det sig nog ännu bättre utan den svarta basen. Eller kanske spelar det ingen roll? Vi får se nästa gång jag provar det. Sofia utnämnde det till ett av förra årets snyggaste lack och det är det kanske. Det är väldigt snyggt alla fall. Mörgrå bas med silverglitter i olika storlekar. Tjusigt!

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-01-24 06:10:43

Det här är ett lack jag måste komma ihåg att beställa nästa gång jag gör en beställning! Det är hur fint som helst!

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-01-24 06:32:54

Ni små fresterskor... :)



Jag köpte nyligen Nubar TWILIGHT och MIDNIGHT som iaf på bilderna verkar vara en diskret fleckig gråsvart historia där detta är den blingiga all-in motsvarigheten. Kan man säga så? TINSEL TOWN är skitsnygg iaf, och åkte genast upp på önskelistan.

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-01-24 07:05:24

Det är så himla fint! Jag är också sugen, men jag är ju sugen på ALLT nu, holo, glitter, kräm, jelly, pasteller mm mm....

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-01-24 08:05:09

Ser ut som en sån där bänkskiva i granit. En sådan jag skulle vilja ha....

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2012-01-24 08:14:29

Ja, det är verkligen riktigt snyggt, men faktiskt svårt att göra rättvisa på bild.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-24 08:21:14

Skitsnyggt över svart också! Dina bilder blev jättefina! Och aaaah jag är så sugen på att bära det här igen. Typ jämt, helst. Undrar hur många backups jag behöver köpa egentligen.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-01-24 08:58:21

Ja, Chaosophia är farlig med sina bilder. Min önskelista har blivit alldeles för lång och det är hennes fel...och även ditt. Du är också farlig, ska du veta. :)

Tur att jag har detta då och jag är döförtjust i det.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-01-24 10:30:00

Det är verkligen jättesnyggt!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-01-24 12:21:11

Älskar Tinsel Town! Enligt mitt tyckte det finaste svarta/gråa med silverglitter som släppts på mycket länge!

Postat av: Evelina
Publicerad 2012-01-24 13:29:12

Ok jag går lite mot strömmen här känner jag ;) men nej, detta är inget jag gillar. Eller, jag kan väl se varför man tycker att det är fint men den har inte skapat något habegär hos mig :)

Postat av: Agneta - My Nail Mania
Publicerad 2012-01-24 17:23:39

Såg också de bilderna men jag har inte hunnit testa mitt än. Det finns ju så många andra lack som man måste testa också ;)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-01-24 17:57:11

MNPO! Det är fint, det är det!



Kitty! Ja, det är två snygga lack, alla fall med överlack. Jag är inte så förtjust i matt.



Kerstin! Jag vet.... Jag vill också ha ALLT!



Mrs Data! Ja, lite så faktiskt!



Makeupoholic! Ja, jag fattar inte... Tog massor av bilder och inga blev bra.



Chaosophia! Jag förstår att du vill ha det hela tiden!



Pamsan! Hon är extremt bra på att fresta mig... :D



Annie! Jag håller med!



Nailtastic! Ja, jag håller med!



Evelina! Skönt, om man skulle älska allt som andra gillar skulle man bli rätt slät som person! :D



Agneta! Ja, men jag har rätt lågt antal otestade just nu faktiskt.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-01-24 21:17:25

Det är ett väldigt fint lack, ruffigt bling...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-01-25 08:55:34

Meh, vad är det jag läser? "Tog massor av bilder och inga blev bra"!? Dina bilder visar upp lacket skitbra tycker jag, på riktigtriktigt! Det enda (OM någon dvs) är ju att du inte lät det bli täckande på egen hand, för det är ännu lite snyggare i mina ögon, men bilderna är jäkligt bra för det!

Fast iofs, det såg ju finare ut i verkligheten ändå än vad jag fick till på mina bilder. Och ändå blev jag nöjd med dem, så.. hmm.

Postat av: cc
Publicerad 2012-01-25 09:19:20

Stod o glodde på det där i affären runt jul, men köpte det aldrig... skitsnyggt är det iaf :)

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-01-25 21:40:02

Supervackert! Det här är på väg till hem mig nu, jag kunde inte stå emot längre =)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela