Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Perceval i fredagskläder

Publicerad 2012-02-17 15:09:00 i Emmas NOTD i glitter och holo,

Fredag betyder som bekant holo på vår och många fler bloggar. Ett lack som vi har visat många gånger här på bloggen är A Englands Perceval. Sminkan köpte den för ett tag sedan och även om hon tyckte det var mycket vackert så blev hon missnöjd med hållbarheten. Jag vet att jag aldrig har haft problem med detta, men kände i alla fall att jag ville testa för att vara säker på min sak. När dessa bilder togs hade jag burit Perceval i 4 dagar, den allra sista dagen toppade jag med Sminkans holografiska överlack. Vi kan således konstatera att mitt Perceval är klart bättre än Sminkans. Trist för henne och trist för alla andra som är sugna på en flaska eftersom hennes är nyinköpt och mitt från våren 2011. Verkar som om det hänt något med formulan på den tiden och det är inte till det bättre. I alla fall, jag älska mitt Perceval, det är ett av mina favoritlack och visst blev det tjusigt med regnbågarna? Regnbågarna ser väldigt gröna ut mot den röda basen, häftigt tycker jag:)

Kommentarer

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-02-17 16:17:51

Görläckert! Ska jag testa någon gång jag med.:)

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-17 19:14:20

Mycket vackert!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-17 19:24:44

Riktigt fint!!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-02-17 20:52:10

Jättefint! Sminkans överlack kicks ass!

Postat av: Christel
Publicerad 2012-02-17 22:18:01

Snyggt! Metall +holo = wow-faktor!

Postat av: Helena
Publicerad 2012-02-18 06:20:59

Det där lacket är så himla fint och holo överlack på ser toppen ut.

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-18 07:33:27

Det ser fantastiskt ut! Verkligen snyggt! Jag gillar mitt överlack på dig! :D

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-02-18 13:27:45

Så snyggt det ser ut! Jag borde försöka blanda till mitt eget holotopplack snart, jag har ju en påse SpectraFlair liggandes..


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela