Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Got the Blues for Red

Publicerad 2012-02-16 05:55:00 i Naglar i rött,

Ni vet ju att jag just nu har stympade naglar och alltså djupdyker i arkivet. Det här är ett sådant inlägg. Det låg färdigskrivet och redo så vi kör väl bara rakt av som det är. :D
Misär... Det här lacket är en så härlig mörkröd jelly men jag kan ju inte hantera penseljävlen så jag har lack överallt och jag tänkte faktiskt försöka städa med lite remover och en tops men jag vågade inte för jag ville inte ha rödfärgad hud på fingrarna. Ja, det blev som det blev allså. Lacket är från OPI:s Chicago kollektion som väl är från 2006. Väldigt vacker röd, som sagt. Jag använde den mycket när jag skaffade den men jag har glömt bort den lite. Den är väl värd att återupptäcka. Två lager lack, inget överlack.

Kommentarer

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-02-16 06:18:29

Classic!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-16 06:32:06

Väldigt vackert!

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-02-16 08:00:19

Finfin färg! Imponerande glans också, för att vara utan överlack.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-02-16 09:56:18

Mmmm. Jag har verkligen fått upp ögonen för röda jellylack. Så jäkla snyggt. Jobbigt med penseljäveln bara. :D

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-02-16 10:07:20

Rött jelly, kan det bli bättre? Riktigt vackert!

Postat av: Lacklycka
Publicerad 2012-02-16 10:25:39

Underbart!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-02-16 14:50:09

Gissa vad jag fick i lådan idag? :) Du är fanimej bäst!

Vill du ha kakor?

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-16 19:10:11

Kitty! Det är det definitivt!



MNPO! Ja, den är vacker!



Kerstin! Ja, den är riktigt fin!



Pamsan! Ja, jäkla OPI-kvast...



Polityr! JA, det kan bli bättre. Grönt holo till exempel. Men det är fint med röda jellysar också. :D



Lacklycka! Ja, den är vacker.



Mrs Data! Hahaha, ja, jag vill ha kakor. Det behöver dock inte ges något i retur, det är bara roligt om du uppskattar mina kreationer. :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela