Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Lynnderella Heart Strings

Publicerad 2012-02-05 08:51:00 i Naglar - glitter för layering,

Ni vet ju att jag avskyr stängglitter men det vet inte Lynn, skaparen av Lynnderellas lack. När jag beställde från henne senast var hon gullig nog att skicka ett extra lack som en gåva. Det är Heart Strings. Eftersom jag blev rörd över hennes omtänksamhet så provade jag den först och den är kankse liiiite bättre än vad jag hade trott men strängglitter är inte min grej nu heller. Nej, inte ens glitterlackens drottning kan göra strängglitter till min grej. Okej, jag accepterar dem utan problem i många andra av hennes kreationer men då är de uppblandade med annat.
Jag tycker strängglitter ser lite hårigt ut. Och ostädat när de ligger huller om buller. Sen är jag fortfarande rörd av Lynns generositet och omtänksamhet så jag uppskattar definitivt gesten. Det är ett lager Heart Strings över ett lager Finger Paints Red-brandt.

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-05 09:24:35

Strängglitter är inte min grej heller men det var verkligen snällt av henne att skicka med det här lacket som dessutom ser jättefint ut på dig!

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-02-05 10:09:03

Jag tycker det är jättefint. Känner mig å andra sidan kluven till strängglitter och har inte riktigt bestämt mig ännu. Är det inte för mycket är det okej, det där OPI-lacket som är aktuellt just nu är alldeles för mycket.

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-02-05 11:06:23

Jag tycker att det ser fint ut här, men strängglitter är nog egentligen inte något jag skulle köpa själv.

Postat av: Agneta
Publicerad 2012-02-05 11:14:59

Har aldrig testat strängglitter men det ser bra ut på dina bilder.

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-05 11:37:52

Jag tycker att den ser hur fin ut som helst! Hade inte en tanke på hår förrän du nämnde det, och jag måste nog hålla med om att det ser aningens hårigt ut. Men fortfaande superfint :)

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-05 11:55:01

Jag har inget strängglitter men tycker det ser helt okej ut på andra. Var beställde du det? Trodde inte man kunde beställa internationellt direkt från Lynderella?

Postat av: Sanna
Publicerad 2012-02-05 11:59:59

Jag tycker inte heller om strängglitter, men det finns undantag, Wet n Wild Fantasy Makers Black Magic övre svart t.ex. Detta är inte min kopp te, men gesten var fin:)

Postat av: Karusell
Publicerad 2012-02-05 13:06:21

Strängglitter ser ju egentligen bäst ut när man lägger det täckande. Absolut inte kul att få bort däremot. :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-05 14:55:20

MNPO! Ja, det var oerhört vänligt!



Mrs Data! Jag gillar inte något strängglitter men när de blandas upp med andra former också så funkar de bättre. Som det jag bär nu. Love, Lace &Lilacs heter det och det är inte så tokigt. Har fotat men jag sparar bilderna lite så Emma får ligga i topp med sminket hon visar.



Kerstin! Nej, inte jag heller.



Agneta! Det blev bättre än jag trodde det skulle bli.



Annie! Det är bättre än väntat men inte min kopp te för det.



Emma! Jag beställde men fick mina lack skickade till en tjej i USA som agerade mellanhand. Lynn har helt slutat sälja själv nu, hon kör bara genom Llarowe.



Sanna! Ja, hon är verkligen snäll och generös, Lynn. ♥



Karusell! Jag tycker alltid det ser ut som hår...

Postat av: juliaaaaa
Publicerad 2012-02-06 08:12:32

gud, galet vackert! :D

Postat av: Maria
Publicerad 2012-02-06 09:15:43

Om du inte kommer att använda det mera kan du ju ordna en liten valentines-tävling hint hint ;)

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-06 19:00:19

Juliaaaaa! Ja, Lynn kan hon.



Maria! Nej, eftersom det är en gåva så kommer jag inte göra så. Jag uppskattar gesten från Lynn för mycket för det.

Postat av: Marie
Publicerad 2012-02-08 21:59:03

Jag håller helt med dig, jag ser i stort sett bara HÅR när jag ser strängglitter! Funkar inte alls för mig, hua!...

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-08 22:04:56

Marie! Absolut. Som man skulle ha rullat sig i ett dammigt hörn. Men med glitter. Ändå är det här det bästa jag provat.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela