Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley # 677

Publicerad 2012-02-21 06:01:00 i Naglar - holografiska lack,

Mer ur arkivet! Nu från i somras. Ni ser att solen skiner. Så här skrev jag då:
En gång var det här ett fantastiskt lack men den nya versionen, den jag har, är tyvärr inte så himla spännande. Holoeffekten är svag och det enda förlåtande är den bärfärgade basen som jag gillar även när holoskimret inte visar sig alls. Knappast så fantastiskt att jag hade behövt skaffa det från Bulgarien dock... Nå, det kunde jag ju inte veta innan.
Ett lager, det är väldigt pigmenterat, och det torkar snabbt. Det är ju bra. Jag tror jag ska franka alla mina CA-duds med Spectraflair faktiskt. De kan ju inte bli sämre av det alla fall...

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-02-21 08:26:44

Himla fint!

Postat av: Honi
Publicerad 2012-02-21 08:33:04

Jättevackert :) Härlig bärig ton..

Postat av: Cactus
Publicerad 2012-02-21 13:17:32

Snyggt!

Det är väldigt synd att de gjorde om dem till en mindre holografisk version. Det är ÄNNU mer synd att de slutade tillverka dem helt! Jag hann aldrig med att skaffa några alls :(

Postat av: Annie
Publicerad 2012-02-21 14:00:48

Jag tycker att den är himla vacker!

Postat av: Anna K
Publicerad 2012-02-21 14:38:15

Ser fram emot hur det går med det frankenexperimentet, jag har samma planer för mina fjesiga Color Club lack nämligen.

Postat av: nailspotting
Publicerad 2012-02-21 15:40:50

Men det ser väldigt fint ut på bilderna! Men det är ju alltid trist när holoeffekten inte är tillräcklig.

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-02-21 17:34:27

Färgen är ju kanonfin så det är verkligen synd att de inte är så holografiska längre. Dumma dem...

Postat av: Polityr
Publicerad 2012-02-21 18:34:17

Så fint med en holo som faktiskt har ordentligt med färg och inte bara är mesigt ljus. =)

Postat av: Nathalie
Publicerad 2012-02-21 19:17:40

Riktigt fint lack!

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-02-21 20:21:18

Det ser jättefint ut!

Postat av: sminkan
Publicerad 2012-02-21 21:25:35

Kerstin! Ja, den är fin.



Honi! Ja, färgen är fin!



Cactus! Nej, det är klart, det är ju trist att inte ens få chansen att prova.



Annie! Ja, den är inte ful. :D



Anna! Jag har provat redan, det här var ju länge sen. Det finns nog ett inlägg om det med. Blev väl okej men inte så fantastiskt som jag önskat.



Nailspotting! Det är fint men det är inte jätteholo.



Emma! Ja, din är ju finare...



Polityr! Det finns ju en del holo med kraftig färg nu för tiden. Tänk på Hits-lacken.



Nathalie! Ja, det är det.



MNPO! Det är vackert.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela