Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Semesterskittle

Publicerad 2012-08-23 12:56:00 i Emmas NOTD övrigt,

Ett snabbt litet inlägg, det börjar bli läggdags för mig nämligen. Ja jag schemalade inlägget, det är en rätt pratisk funktion. Den här manikyren hade jag på semestern. Jag skulle ha haft en funky french med Hot Hibiscus som bas men så bröt jag en nagel och då gick ju det åt skogen och då valde jag en skittle istället, ville passa på att bära nåt skoj på naglarna när jag var långledig och såna här manikyrer har jag inte på jobbet.
Lacken är nästan uteslutande Isadoralack, från tummen till långfingret är det Hot Pink, Marzipan och South Beach alla tre från Isadora. Peporomia Pixie som kommer från Priti NYC och alltså bryter Isadoratrenden ligger på ringfingret och så slutligen Hot Hibiscus på lillfingret som också är från Isadora. Tror att jag har målat två lager på alla naglarna men nån kan ha varit tre lager i ärlighetens namn, antagligen Peporomia Pixie. Duktiga snälla lack alla fem i alla fall, jag hade manikyren i en 4-5 dagar och den satt bra och var fin och inbringade en del komlimanger och sånt är ju alltid roligt.

Kommentarer

Postat av: Sminkan
Publicerad 2012-08-23 14:12:35

Det är en rolig manikyr men du vet ju hur jag är, jag skulle bli nervös... Jag klarar ju inte ens en ombre... :D

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-08-23 19:57:02

Påminner mig om M&M's :)

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-23 21:51:01

Vilken rolig skittle <3

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-23 22:18:58

Både fint och kul :)

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-08-24 18:51:18

Man blir glad när man ser den där manikyren :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela