Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nya lack i Sminkans samling

Publicerad 2012-08-30 17:07:00 i Nytt till lacklådan!,

Jag har förstått på andas bloggar att vi alla är lite nyfikna på vad våra lackgalna medsystrar får hem i posten eller från affären. Jag är ju lite sporadisk med mina inlägg i den här kategorin men jag ska bättra mig tänker jag. Det här är dagens skörd. De tre makalösa hololacken från FNUG! Oerhört häftiga! Jag har dock lite holo-baksmälla efter sommaren och sol verkar vara en bristvara på helgerna och definitivt på kvällarna när jag kommer hem från jobbet. Vi får se när jag hinner visa dem alltså. Egentligen är det ingen panik heller för ingen gör det bättre än Karianne. Här är hennes swatcher av lacken. Alltså, de ser så enastående ut att jag får andnöd av att se på hennes bilder. Gah! Så många hololack har kommit senaste tiden att jag blir alldeles virrig, darrig, stirrig...
Förutom FNUG-lacken kom också ett pkaet från TD med de tre Bohemian Lustre Chrome-lack jag gav efter för. Swanky Silk var jag ju sugen på och Deviantly Daring säger både Anne och Sofia att jag måste ha och då är det nog så. Anne hade Unpredictable på sig när jag såg henne senast och först var den kanske inte så spännande men den växte ju mer jag såg av den och nu har jag en egen flaska. Sorry för skumt fokus i bilden...
I samma paket som Bohemian-lacken låg Blonde Bombshell och Some Like it Haute från Eye candy. Ja, jag är sent på bollen, jag vet det, men bättre sent än aldrig. Så snappade jag åt mig Orlys Glam Fx R.I.P också. Jag vet inte hur jag hade fått för mig att glittret skulle vara rött och inte kopparbrunt, men tji fick jag. Den kanske blir fin ändå men lite onödigt lik ChG Fortuneteller. Jag skulle ha tagit Monster Mash istället...

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-30 18:04:53

Vad mycket fint!

Svar: Jaaa! Jag hade en bra paketdag!
Sminkan

Postat av: Anna-Cee
Publicerad 2012-08-30 18:37:29

Haha! Virrig, darrig, stirrig. Finfina lack!

Svar: Jpp, så blir man av holosläpp!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-08-30 18:42:36

Spännande. Mest nyfiken är jag på FNUGsen :) (jo jag har sett swatcher men vill se dina)

Svar: Jag är också nyfiken på FNUGsen men om det inte blir jättesoligt i helgen misstänker jag att det kommer dröja.
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-30 20:40:02

Åååh mums! (mums? verkligen?) De ser superfina ut :D

Svar: Haha, ja, mums! ;D
Sminkan

Postat av: Veronica
Publicerad 2012-08-30 21:37:33

Gah! FNUG! <3

Svar: Ja, FNUG!!
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-08-30 22:43:08

Kul att se! Jag är sugen på att få till en beställning snart, det är bara så himla svårt att välja! Ilandsproblem deluxe :)

Svar: Åh, då får man beställa flera omgångar!
Sminkan

Postat av: Sarah
Publicerad 2012-08-30 23:03:20

Oooooh, har FNUG holosar? Spännande.

Svar: Snygga holosar dessutom!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-30 23:35:22

Jag såg också Kariannes swatcher för några dagar sedan och tappade nästan hakan av att se dem! Lite sugen är jag också faktiskt, men jag avvaktar tills de är slutsålda och inte går att få tag på längre...eeh.

Jag som inte har Fortuneteller är väldigt intresserad av RIP! Tänkte köpa det sist jag lade en beställning, men då var det redan slut. Plockade ner Monster Mash i korgen istället, men såg att det var trängglitter i det, så jag valde något helt annat i slutändan ändå.

Svar: Jag ska försöka använda den så snabbt som möjligt så vi får se hur lika de är. Fortuneteller och RIP alltså. :D
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-31 07:25:53

Så härliga paket! Jag måste skaffa mig FNUG-lacken, men är lite rädd för vad de kostar. Vart köpte du dem och vad fick de ge? Förmodar att de är lite dyrare än ordinarie sortimentet och de är ju dyra som de är. :-/

Blonde Bombshell har jag tänkt att komplettera med sedan i vintras, det åker nog med i nästa TD-beställning.

Svar: Beställde dem från England. Förmodligen onödigt dyrt då det finns nordiska återförsäljare. Wild Swan köpte jag från alla fall. Dyrt, ja. :D
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-08-31 09:24:03

Vilken fantastisk skörd! Är sugen på både FNUG-lacken och Bohemianlacken men det får bli lite senare i höst-

Svar: Ja, den som väntar på något gott! :D
Sminkan

Postat av: Martina - Colourize Me
Publicerad 2012-08-31 11:23:27

Oj! FNUG säljs ju på mitt matas! Iofs finns säkerligen inte holosarna i denna hemska stad. Hittade ett svagt hololack från MUS på mitt kicks och var lycklig över att de hade fått in nagellack till den lilla hyllan som brukar bestå av en färg. Försökte köpa det men najnajnaj, de hade bara fått med lacket i visningslooken, samma var det tydligen med ögonskuggorna, och MUS hade alltså inte skickat med några säljbara lack. Jag ska flytta härifrån så fort jag kan, har jag sagt det?

Svar: Trist att de har så dåligt sortiment i din stad. Du får fråga efter grejer och tvinga dem beställa in.
Sminkan

Postat av: Jenny
Publicerad 2012-08-31 11:28:52

Var fick du tag på dem, vet att matas har dem men de finns ju inte i Blekinge :( Jag vill så gärna ha alla tre!

Svar: Jag köper i princip ingenting i fysisk butik. Beställde dessa från England.
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-08-31 19:34:38

FNUG har jag inte sett innan, känner igen namnet dock. Ska bli mycket spännande att se dem, när det nu blir:)

Svar: Ja, det ska bli spännande att testa också!
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-01 09:34:15

De ser kalasfina ut!!! Jag vill med ha...

Svar: Ja, jag ser fram emot att prova!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela