Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Hits Hestia

Publicerad 2012-09-28 05:57:00 i Naglar - holografiska lack,

Sista hololacket från sommaren och sista holoinlägget i arkivet. Brist på sol har barskrapat mig på holoinlägg. Nå, det finns oprovade lack som står här och väntar på en solig dag så förr eller senare kommer jag igen. 
Hestia har ni sett förut och det är kanske inte min favorit av Hits hololack men den har sin charm. Det är en blåbär-i-mjölk lila med scattered holo som ger fina regnbågar om än inte helt sammanhållna. Lacket är bra att lacka med, något tjockt som alla brasilianska hololack men inte omöjligt. Jag gillar ju de här lacken och både Jade och Hits är väl värda att skaffa om man gillar holografiska lack med färg på. 
Filmklipp är  ju numer obligatioriskt på mina holoinlägg. :D

Kommentarer

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-28 06:39:18

Vart tog solen vägen egentligen?! Jag har också en del holo som jag gärna vill bära men med det här vädret så får det bli annat.
Det här var ett trevligt holo!

Svar: Visst är det tråkigt, Jag har holo idag men det får väl bli blixtbilder om jag ska visa det och det är inte roligt.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-28 06:54:30

Inte det mest fantastiska av holos, men absolut fint!

Svar: Det får duga nu alla fall. Kanske visar blixtbilder på Coffee Love sen. Tog alla fall några.
Sminkan

Postat av: Honi
Publicerad 2012-09-28 07:57:40

Jättetjusigt tycker jag, mjukt och fint. Längtar tills den fjärde oktober när Color Club släpper sin holokollektion. Kan vara så att jag ska ha alla!

Svar: Ja, jag med!
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-09-28 08:22:22

Otroligt vacker lila! Superfint!

Svar: Helt okej men inte min favorit bland lila.
Sminkan

Postat av: Xana
Publicerad 2012-09-28 09:25:25

Ja, den där bristen på sol är ju frustrerande... Vackert lack och vackra bilder :)

Svar: Tack!
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-28 09:36:03

Jag känner mig sjukt anti, men... nej. Jag tycker till och med att det är fult.

Och ja, jag är på sjukt dåligt humör idag också.

Svar: Haha, ja, det är okej. Emma tycker också det här är fult. :D
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-28 09:36:47

"Blåbär-i-mjölk lila" så bra beskrivelse :) Fint lila holo :)

Svar: Ja, den är helt okej.
Sminkan

Postat av: kerstin
Publicerad 2012-09-28 10:02:24

Finfint! Jag hoppas på sol idag, jag har faktiskt inte riktigt löst dagens holofredag än, jag har ju mina gelnaglar också att ta hänsyn till...

Svar: Ja, lite holo topcoat på dem kankse?
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-09-28 10:12:59

Färgen är så behaglig att se på. Mysig. :)

Svar: Ja, kanske det. Det är en ganska intetsägande nyans men helt okej.
Sminkan

Postat av: Emma P
Publicerad 2012-09-28 10:46:28

Ja kör vet jag. Jag har lite kassa bilder på he' s going in circles dom jag ska försöka få ut...

Svar: Ja, jag ska slänga ut dem när jag orkar.
Sminkan

Postat av: Lela
Publicerad 2012-09-28 20:48:28

Vilken udda (i hololack) och snygg lila färg:)

Svar: Ja, det är det nog.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela