Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Gina Tricot Alexis

Publicerad 2012-09-06 16:04:46 i Naglar, vampy,

Vill ni se ett lack som går att plocka upp snabbt och lätt på Gina Tricot? Ja, det är klart ni vill! Det har i och för sig förekommit på tusen bloggar redan men här kommer mina bilder på ett oerhört vackert lack, Alexis!
I flaskan ser det nästan duokromt ut men jag är tveksam till att det är det "på riktigt". Det är dock ett bärfärgat lack med massor av skimmer i guld och rosa. Massor, massor! Titta på det! Visst är det tjusigt! Jag är riktigt förtjust i det och tycker alla borde springa till Gina Tricot nu på en gång och skaffa sin egen flaska!
Tre tunna lager på mina bilder, två lite flödigare funkade bra på mamma. Det är inga problem med formula eller torktid. Det är faktiskt ett alldeles utmärkt lack. Jag har haft det två gånger sedan jag köpte det när jag var och hälsade på Emma i somras. Ja, mamma har också haft det. Helt klart ett lack i min smak på alla sätt. 
Glittrigt i solen, vampigt i skuggan, en lila med mycket rött i. Vad skulle man kunna ändra för att göra det bättre? Möjligen att det skulle vara duokromt på nageln också. Lyssna nu på Sminkan och skaffa den här till hösten. Ni kommer inte ångra er.

Kommentarer

Postat av: Linda
Publicerad 2012-09-06 16:30:11

Herregud - detta har jag ägt i veckovis, utan att testa... Skäms på mig!

Svar: Ja, skynda att prova nu!
Sminkan

Postat av: Vikab
Publicerad 2012-09-06 17:36:33

Jag hör och lyder. Gina Tricot-besök efter jobbet imorgon, check.

Svar: Bra! Du kommer gilla den!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-06 19:36:39

Stod faktiskt och klämde på detta senast igår men blev inte förälskad! Fast efter dina bilder blev jag visserligen mer sugen men kanske inte sugen nog.

Svar: Du kanske har helt annan smak än jag. Jag tycker det är fantastiskt fint!
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-09-06 19:39:52

En annan sak, det finns en stor reklambannervideo som täcker för kommentarerna. Det är ju inte ert fel men lite störande att den finns där för man måste anstränga sig halvt ihjäl för att läsa den mörkgrå texten av andras kommentarer mot den hoppande bakgrunden som går från svart och rött(gult och råsa). Funderar om blogg.se har placerat den där.

Svar: Vi har alla fall inte placerat den där så det är blogg.se... Fan, flytten går så segt. Varje gång sådant här händer vill jag bara vara färdigflyttad...
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-09-06 19:51:09

Jag måste bestämma mig för vilka fler lack jag ska ha för att nyttja det där 3 för 99kr-erbjudandet innan jag köper Alexis, men jag ska skaffa, jag lovar!

Svar: Japp! Det ska du!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-09-06 20:03:12

Jag gillade verkligen det här när jag bar det! Underbar färg!!

Svar: den är så mycket vackrare än jag hade trott.
Sminkan

Postat av: Aila
Publicerad 2012-09-06 20:24:35

Läckert, har inte plockat på mig några GT lack än ska kanske ta å göra det ändå!

Svar: Den här och Viva Glam tycker jag alla ska ha! Mest den här!
Sminkan

Postat av: Jessica
Publicerad 2012-09-06 21:06:22

Alexis är helt underbar! Jag tror jag bar det i 5-6 dagar, det måste va rekord... och det satt fint också :)

Svar: Ja, det är så fint! Jag älskar glittret i det!
Sminkan

Postat av: roxcat
Publicerad 2012-09-06 21:57:20

Jag ska se till att lyda om jag ser det nästa gång jag är på Gina Tricot =) Det ser jättevackert ut!

Svar: det är ett underbart lack!
Sminkan

Postat av: Mrs Data
Publicerad 2012-09-06 22:15:20

Jaja, jag ska. Måste bara hinna upp på stan först, hur det nu ska gå till.

Svar: Ja, den finns väl kvar så ta det lugnt.
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-09-07 06:18:30

Mycket vackrare än jag trodde det skulle bli när jag köpte det! Jag är så förtjust i det här lacket!

Svar: Ja, visst är det snyggare än man tror!
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-09-07 09:41:52

Det här haffade jag i somras. Det går ju inte att låta bli när man ser det i flaskan. Så klart står det kvar otestat därhemma. Suck, att jag aldrig lär mig. Måste testa snarast. Synd att det börjar på A när jag är mitt uppe i ABC-resan.

Svar: Ja, men du kommer älska det den dag du hinner med det. Jag lovar!
Sminkan

Postat av: Linda/Lackmonster
Publicerad 2012-09-07 09:50:10

Det blir ännu en vända till Gina Tricot snart ser jag. Vad glad jag är över att de har börjat göra lack, de finns några riktiga guldkorn där ibland!

Svar: Ja, det här är absolut ett guldkorn!
Sminkan

Postat av: feline
Publicerad 2012-09-07 21:31:58

Okej, jag får skaffa det nästa gång då, mamma! :D

Svar: Det tycker jag!
Sminkan

Postat av: Martina - Colourize Me
Publicerad 2012-09-09 16:59:23

Åh, vad fin Alexis är. Jag är supernöjd med min flaska!

Svar: Ja, den är jättefin!
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela