Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Fel namn på OPI Germany lack!

Publicerad 2012-08-09 16:27:37 i Allmänt,

Vi svenska bloggtjejer som fick OPI Germany har, som ni kanske märkt, vänt på lacken German-icure by OPI och Every Month is Oktoberfest. De båda lacken har varit felmärkta i våra pressutskick. Jag kommer nu ändra mina inlägg så det blir rätt namn och jag vill be er alla som funderar på att köpa ett av dem men inte båda att kolla upp så ni köper rätt lack. Every Month is Oktoberfest är det lila lacket och German-icure by OPI det brunröda. Det känns helt galet när man vant sig vid det omvända men det är ju viktigt att vi får det rätt. 
 
 

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-09 17:36:56

Åh, tur att det där är utrett! Jag blev förvirrad igår när jag såg kollektionssammanfattning hos Scrangie. Inte för att det egentligen spelar någon roll eftersom jag vill ha båda lacken oavsett vad, men ändå. :D

Svar: Ja, jag blev också förvirrad när jag såg att det var "fel" hos alla amerikanska bloggare. Feline sa att det var vi som fått felmärkta flaskor så jag mailade PR-byrån idag och de kollade upp det och bekräftade att ja, vi har fått fel etiketter. Men det var ju bra att det upptäcktes alla fall.
Sminkan

Postat av: Kitty
Publicerad 2012-08-09 20:07:31

Jag hade inte ens reflekterat över detta och ändå så har jag ju sett dom på bloggar på båda sidor pölen. Jag tror det är för jag ändå bestämt mig och beställt båda. Jag hade nog reagerat mer om jag hade flaskorna hemma (kanske) Men gött att ni reder ut begreppen

Svar: Ja, det är ju bäddat för missnöjda lackköpare annars. Tänk om man bara vill ha det lila t.ex, och tror det är German-icure...
Sminkan

Postat av: Andrea
Publicerad 2012-08-10 17:44:25

Ja jag trodde väl något måste blivit fel! Jag stör mig på det nu, tycker namnen passar bättre tvärtom! (alltså, så som ni fick dem)

Jag tycker namn med Oktoberfest ska vara till ett lack med varmare färg... så det så. Så är det bara ^^

Svar: ja, jag håller med. Men, jag bytt etiketterna på flaskorna och nu försöker jag vänja mig.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela