Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze I'm with the Lifeguard

Publicerad 2012-08-16 06:31:00 i Naglar i grönt,

Det finns neonlack kvar att visa och sommaren är väl inte riktigt slut än så jag kör på. Det här är I'm with the Lifeguard från China Glaze Summer Neons. Jag har sett så många vackra bilder på den och så säger Nailtastic-Anne att jag måste ha den och henne litar jag på så ja, nu har jag den. Jag är glad för det för den är härlig!
Färgen är lysande överstrykningspennegrön. Skimret gör den intressant även om det så klart finns andra neongröna med skimmer. Den är glad och uppiggande. Man ser den hela tiden och förväntar sig nästan att det ska vara självlysande, något det så klart inte är. 
Formulan är bättre än på de sämsta lacken i kollektionen men inte så bra som på de bästas, om ni förstår hur jag menar. Det är okej men inte fantastiskt att måla med. Jag har tre lager om jag minns rätt, och det var smärtfritt att få dit och det torkade normalsnabbt. 
Jag tycker det är väl värt att ha och kommer absolut använda det igen även om den totala förälskelsen ändå uteblir. Jag är nog mer förtjust i några av de andra lacken ur kollektionen faktiskt, trots att det här är grönt, en av mina favoritfärger på nagellack. 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2012-08-16 08:07:18

Så himla uppiggande och fint!

Svar: Ja, det är det så klart.
Sminkan

Postat av: Pamsan
Publicerad 2012-08-16 08:34:03

Jag blev inte heller helt begeistrad över lacket även om det ju såklart är jättehärligt. Vet inte varför egentligen. Var nog inte på humör bara.

Svar: Ja, eller så är det inte det optimala lacket. :D
Sminkan

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2012-08-16 08:35:55

Jag undrar vad det är med det här lacket, för att jag känner att jag egentligen borde tycka om det, men det funkar inte i alls i mina ögon. Fränt lack förstås, men absolut noll i ha-begär. Nästan minus till och med. Kanske handlar om vanesak att se överstrykningspennsgrönt på naglarna..?

Svar: jag var ju länge tveksam men sen köpte jag det och jag är inte ledsen men inte heller kär.
Sminkan

Postat av: Lina
Publicerad 2012-08-16 09:36:19

Otroligt läckert, har den på min önskelista så den kommer att klickas hem!

Svar: Ja, jag är inte ledsen att jag köpt den.
Sminkan

Postat av: Helena
Publicerad 2012-08-16 09:58:22

Jag älskar det här! Ett av mina mest använda lack i sommar.

Svar: Den är väldigt pigg och glad, det är den.
Sminkan

Postat av: Lovisa
Publicerad 2012-08-16 15:03:56

Riktigt vacker färg. Måste nog skriva upp det här på vill ha-listan. Du lyckas allt forma lacket så snyggt innanför nagelkanterna också.

Svar: Tack! Vad trevligt att höra! Och ja, det är ett roligt neonlack!
Sminkan

Postat av: Anna
Publicerad 2012-08-16 15:04:15

Alltså gröna nagellack... Denna ska hem till mig!

Svar: Visst är den rolig!
Sminkan

Postat av: My nail polish online
Publicerad 2012-08-16 16:37:16

Jag var överförtjust i lacket för en månad sen, sen såg jag den så många gånger att jag hann tröttna :D Det är fint men jag väntar tills suget infinner sig igen innan jag slår till :D

Svar: Ja, det kanske är det... Jag kanske har hunnit tröttna...
Sminkan

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2012-08-16 17:39:45

Den här är så härligt, illande grön! Älskar't!

Svar: jag vet att du gör det. jag gillar den men älskar den inte.
Sminkan

Postat av: BrilliantNail
Publicerad 2012-08-16 18:04:32

Superhärlig grön neon! En av mina favoriter i Summer Neons-kollektionen.

Svar: Ja, den är väldigt lysande alla fall.
Sminkan

Postat av: Gelic' nail art
Publicerad 2012-08-16 19:07:36

Jag har mitt hemma(är i norrland och har mig) och jag längtar tills jag ska testa mitt. Jag känner mig väldigt förtjust i det såhär långt men vi får väl se! :) Dina bilder var jättefina!

Svar: Tack! Vad roligt att du gillade bilderna! Ska bli spännande att höra vad du tycker om det sen!
Sminkan

Postat av: Annie
Publicerad 2012-08-18 09:05:39

WOW vilken färg! Den där kollektionen verkar innehålla många otroligt snygga neoner.

Svar: Ja, den har ju det. Fler än jag trodde initialt.
Sminkan


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela