Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Nfu Oh GS14

Publicerad 2011-09-30 05:52:00 i Naglar i svart, grått, silver,


GS14 är en så stor besvikelse. Otroligt tråkigt. Otroligt tråkigt och fult och trist. Bläk. Den tjocka svarta basen dödar det prismatiska glittret och det blir bara en röra av glitter och smetig bas. Usch! Nej, den här kommer inte hamna på min topplista. Penseln på Nfu Oh-lacken är lite lång i borsten för mig och jag tycker den är svår att kontrollera och det i kombination med den tjocka, svarta krämbasen och så det grova glittret... nej. Nej, nej, nej.

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-09-30 07:23:46

Vad tråkigt! Jag hade fått för mig att det här var en riktig pärla. Litar mer på dig än "okända" dock. Vi brukar tycka så likt

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-30 08:41:03

Nämen fy bövelen vad trist. Det var såååå nära jag beställde detta senast men hoppade det eftersom jag var rädd för just detta resultatet. Pju. Den kommer aldrig hem till mig.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-30 11:03:52

Idag håller vi med varandra! I alla fall jag med dig.. Det här såg verkligen inte trevligt ut. Det lät som att det skulle vara rätt fantastiskt, men näe.

Postat av: Mona
Publicerad 2011-09-30 13:31:56

Hu, vilken mardröm...

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-30 13:51:50

Det ser fint ut, men man blir ju ändå besviken om det inte är som man tänkt, och dessutom svårjobbat...

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-09-30 16:27:32

Det ser ut som glitter i asfalt fast på ett dåligt sätt...

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-30 16:58:53

Bra att veta att jag inte missade nånting där då :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-30 18:11:33

Kajalen! JA, jag trodde också det var en pärla. Ska förtunna skiten ur den....



Pamsan! Jag hade bara sett positiva omdömen om det så jag trodde det skulle var bra.



Chaosophia! Precis. Det kunde varit magiskt men det är bara fult.



Mona! Japp. Verkligen.



Kerstin! Du tycker det ser fint ut? Jag klarar inte av den ojämna ytan. Det ser ut som jag målat med tjära på naglarna.



Emma! Ja, exakt så.



Cactus! Ja, ingen anledning att önska sig den här...

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-09-30 23:22:24

Oj, ja, det här är nog det sämsta lack jag har sett på din blogg helt och hållet, Sminkan .. Ser inte alls åtråvärt ut!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-10-01 10:44:29

Ååh vad tråkigt! Det där lacket som verkade så fint...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-01 12:13:13

Miss Pussy! Hahahaha, ja, det kan det nog faktiskt vara...



Annie! Ja, det var en stor besvikelse.

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2011-10-02 12:51:14

Skumt, jag tyckte det var jättefint och att glittret syntes ovanligt mycket för att vara ett svart hololack. Fast jag håller med om att det var för tjockt och blev rätt ojämnt.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-02 14:22:46

Nageldraken! Jag borde verkligen göra en jämförelse av mina alla...


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela