Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Glitter Gal Deep Green

Publicerad 2011-09-29 21:41:00 i Naglar - holografiska lack,


Jag smyger in lite gröna hololack med meseffekt, som ni märker. Både KC och Glitter Gal. Deep Green har varit med förut och då i något bättre ljusförhållanden och i ett annat färgutförande. Då var det ljusare och mindre blåtonat grönt. Ja, jag har en ny flaska som jag fick nyligen från Glitter Gal. Det är ett av Glitter Gals sparkle-lack, alltså en färgad bas med hologlitter. Den här basen är mörkgrön, nästan svart. Det krävs bra ljus för att det ska synas att det är grönt så på hösten blir det som ett mjuksvart glitterlack istället. Det bildas inga regnbågar men tindrar fint av glittret i lacket. Helt okej men ingen vinnare.

Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-09-29 22:03:42

Fantastiskt läckert, men jag gillar förstås den mer gröna varianten ännu mer.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-09-30 06:00:41

Chaosophia! Jag med. Men, det var kul att få den igen fö jag har ju inte den andra varianten kvar.

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-09-30 08:44:59

Himla fint men jag som inte har ett enda Glitter Gal än, ska nog prioritera de som är galet holografiska.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-09-30 13:52:29

Jag gillar verklige färgen, men hade hoppats på mer holo :)

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-09-30 17:00:17

Lite för mörkt i mitt tycke, men tillräckligt fint för att få följa med de andra när det är GG hos Nailmail

Postat av: Honi
Publicerad 2011-10-01 15:50:59

Fint lack men väldigt mörkt!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-01 17:17:49

Pamsan! Ja, det här kan strykas från listan.



Kerstin! Den är inte värd att köpa.



Cactus! Nej, välj Lizzards Belly istället.



Honi! Alldeles för mörkt.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela