Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

CND Effects Perfectly Bare Shimmer

Publicerad 2011-10-16 09:10:00 i Naglar i vitt, nude, beige,


Perfectly Bare Shimmer hör ihop med lacket Perfectly bare men jag har valt att visa det över ett annat CND-lack, Putty. Putty är ganska skir så jag ville se om jag kunde maskera lite VNL med skimmerlacket och det funkade helt okej.Perfectly Bare Shimmer är ett lite varmt, aprikostonat, hudfärgat skimmer i effects-serien. Ganska grova skimmerpartiklar men inte så täta. Helt okej som upphottning av ett krämlack i nudefärg.

Kommentarer

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-10-16 11:09:40

Elegant!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-16 11:45:33

Nja på den... Men grattis till holo-franken-tävlingsvinsten hos More Nail Polish! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 12:14:42

Kerstin! Visst är det!



Cactus! Vann? Jag visste inte ens jag var med! Fantastiskt!

Postat av: Cactus
Publicerad 2011-10-16 16:01:45

Hahaha, asså, var det inte du själv som anmälde dig? Kanske Kitties som gjorde det själv? Väldigt roligt hur som helst :D

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-16 16:39:27

Grattis till MNPs giveaway-tjosanhejsan! :D Jag skummade igenom hennes inlägg i min RSS-läsare och såg dina naglar, så då blev jag så klart tvungen att kolla på videon också! Wheee!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 18:33:10

Cactus! Nej, jag vet inte vem som skickat in min bild men det var ju jätteroligt! :D



Chaosophia! Ja, jag är glad och överraskad. Hade ingen aning om att hon ens hade en giveaway. :D

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-10-16 22:21:09

Superfint!



Jag är (äntligen, enligt vissa) ute ur min neutrala fas. Slagit på stort (eh :P) med Galmour Purse av Essie. :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-16 23:23:04

Miss Pussy! Skönt att komma ur en fas på ett sätt. Jag ska försöka komma på banan igen och inte bara använda mina hololack... :D

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-10-17 17:10:46

Lycka till! ;)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela