Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Catherine Arley # 667

Publicerad 2011-10-01 16:56:00 i Naglar - holografiska lack,

CA #667 fick jag hem rätt nyligen och tyvärr måste jag meddela att det inte är den mest spektakulära av regnbågar men det är alla fall en liten antydan till en. Jag trodde inte det var det mest spektakulära av lack i den holografiska gruppen när jag köpte det så jag är inte jättebesviken men eftersom jag vet att det finns mer holografiska swatcher än mina därute så vill jag varna hågade spekulanter att det är mer medelholo än maxiholo.
Det är ett mellangrått lack med holoskimmer som kräver tre eller fyra lager lack för att få till en acceptabel täckning. Med Seche Vite dröjer det en stund innan man får det torrt nog att använda händerna så utan snabbtorkande överlack vill jag inte ens försöka använda det. Efekten är okej i starkt solljus men knappast så att jag kommer välja det i första hand. Det finns så mycket bättre silver/grå hololack än detta.
Siris kommentar till lacket är denna:

Kommentarer

Postat av: Ninni
Publicerad 2011-10-01 17:59:55

Haha, Siri är en cool katt.

Postat av: helena
Publicerad 2011-10-01 19:46:03

hahaha, gillar siris sätt att tydligt visa sin åsikt ;)

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-10-02 11:50:15

Haha, Siris min var obetalbar!

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-10-02 12:03:04

Fantastisk bild på Siri<3

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-10-02 12:51:45

Halvfint tycker jag. Det är ju holo, men lite trist... Siri är dock en sötis:)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-02 14:21:58

Ninni! Hon är det!



Helena! Ja, hon var väldigt tydlig här.



Vikab! Ja, jag hade lite tur när jag knäppte den bilden.



Sanna! Visst!



Emma! Jag har öst i spectraflair nu. Vi får se om det är bättre nästa gång jag testar det.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-10-02 17:08:11

Hmm, svårt lack! Jag gillar lacket i sig, men det ser nästan urtvättat ut när man ser mer av händer och hudton.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-02 19:02:23

Chaosophia! Ja, men nu har jag öst i spectraflair. ska prova igen.

Postat av: badbomben
Publicerad 2011-10-02 22:47:44

Siris näsrynka! <3 ÅH!

Postat av: CC
Publicerad 2011-10-02 23:45:03

Vilken härlig bild på Siri :) Hon ser evil ut haha

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-10-03 06:02:57

Badis! Visst är hon söööööt!



CC! Ja, det var en riktig lyckträff när jag knäppte bilden.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela