Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Sally Hansen HD BLU

Publicerad 2011-11-26 08:44:00 i Naglar i blått,

Jag kan inte sluta med blått riktigt än. Emma har visat den här skönheten på sommarbilder men nu är det äntligen min tur. den här har stått orörd i min låda med Sally Hansen lack i flera år men nu är det dags. Det är ju så vackert! Lysande, elektriskt blått med sidenskimrande finish. Blått är ju så snyggt! Jag fattar inte varför jag varit lite mätt på blått ett tag, nu älskar jag blått igen! Det är en så skön, ren, fräsch färg på naglarna!
Just här ser ni tre lager BLU över ett lager Zoya Minka, det är ett skirt lack nämligen. Det är dock oväntat bra på att torka, något som HD-lacken inte direkt brukar vara. Och visst har det fantastisk lyster! Det är en oerhört fin blå!



Kommentarer

Postat av: Liza
Publicerad 2011-11-26 11:33:38

oooooo sååå snygg färg

Jag gillar blått som du,

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-26 15:21:03

Liza! Ja, det är en vacker färg på nagellack.

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-26 15:26:20

Otroligt fint!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-11-26 18:50:53

Chezees, vad läckert - måste skaffas!!!

Postat av: Olivia
Publicerad 2011-11-26 19:00:07

Åh älskar HD lacken. Är en helt underbar blå färg. :)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-26 19:57:15

Kerstin! Ja, det är det!



Aila! Ja, det är värt att ägas!



Olivia! Ja, det är en vacker nyans!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-26 21:07:16

Blått är så jävla flott!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-26 22:15:09

Chosophia! Det är en perfekt färg för naglarna!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela