Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Zom-body to Love

Publicerad 2011-11-02 08:30:00 i Naglar i grönt,

Jag är efter med Halloween-lacken men här kommer alla fall det sista av de från OPI. Det här är stjärnan i OPI:s kollektion Spookettes. Zom-body to Love. Ett mintgrönt glow-in-the-dark lack. Det är en väldigt, väldigt skir historia som här är lagt över det vita lacket i samma kollektion, Mummy Knows Best. Ett lager. Fler lager ger mer färg. Det är synd att jag inte kommit på hur man fotar GitD-lack i mörker för att visa att det faktikt funkar, men ni får tro mig på mitt ord. Det funkar.

Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-02 09:36:24

Tjusigt faktiskt och framför allt roligt med glow in the dark effekten. :-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-02 14:06:09

Nailtastic! Ja, det är ju den man vill åt med ett sådant här lack.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-07 11:26:22

Jag som precis tänkte skriva något väldigt negativt om OPIs halloweenlack, men det här vill jag ju faktiskt ha. Känns lite 80-tal med självlysande grejer, och så funkar ju den mintgröna färgen för sig själv också!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-07 15:11:27

Chaosophia! Mja, det är lite trist på egen hand, men okej, det funkar, det gör det.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela