Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Och så dagens gröna

Publicerad 2011-11-29 20:58:35 i NailArt,

Okej, här är dagens manikyr, fotad i OTT-lampans ljus. Nej, nu är det nya bilder! De här är bilder från lördagen då lacket suttit sedan i tisdags. Det ska snart av för det är slitet nu efter att jag städat och skurat och diskat på morgonen och ja, hela veckan. Men, jag ville byta bilderna så de faktiskt är mer rättvisande än de med OTT-lampan. Glittret är snyggare än man skulle kunna tro.
Det är Gussied up Green med All Hallow's Eve som halvnagel, men på fel ledd. Alltså glitter längst ner på nageln istället för på tipparna. Det blev himla fint i verkligheten och inte heller de nya bilderna gör det rättvisa.
Och eftersom jag råkade hitta de här gamla bilderna så får ni lite katter också.
Edit
Siri medan hon ännu hade båda ögonen i behåll. Länge sedan, som sagt...

Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-29 22:07:59

Mitt hjärta klappar ju lite extra för Siri men Edit är ju inte dum hon heller. Ser ut att påminna en del om min Aska men utan det vita

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-29 22:10:51

Snyggt! Jag har funderat på att göra en halvnagel med glitter sådär, men aldrig lyckats riktigt bra. Får prova igen nu när jag sett bevis på att det går :D

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-11-29 22:25:23

Kattbilder är alltid trevligt! Naglarna är inte heller dumma =)

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-30 10:27:14

Kattbilderna var finare än lackbilderna. Söta är de! Jag tycker att det är finare med vanlig halvnagel och tycker att det här glittret var sådär...



Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-01 17:08:23

Jag gillar den här omvända halvnageln, men inte glittret. Kul att se hur brun Edit faktiskt kan se ut dock! Sötkatter!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 18:42:32

Kajalen! Båda är söta. Mina små pälsklingar!



Annie! Ja, det är snyggt med den här sortens halvnagel tycker jag.



Kerstin! Ja, katter är fint!



Emma! Så klart, de är ju tagna på sommaren. Lacket är finare i verkligheten men det är möjligt att du inte skulle gilla det. Hade hoppats kunna fota i dagsljus men det blir inte så, ikväll ryker det nämligen.



Chaosophia! JA, hon blir lite solblekt på sommaren och ser ut som en kastanj!

Postat av: Maria
Publicerad 2011-12-05 21:15:44

snyggt, tror jag ska köra på nåt liknande nästa gång jag är sugen på glittrig manikyr! :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela