Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Models Own Aqua Violet

Publicerad 2011-11-13 08:10:00 i Naglar - duokromatiska,

Models Own har ju precis släppt en kollektion med duokroma lack, Beetle Juice, och det här är ett av dem. Det heter Aqua Violet och det är precis vad det är, ett lack med nyanser i lila, aquablått och ljus aquaturkos. Jättevackert!
Ni ser tre lager av lacket som är hyfsat lätt att måla med men det första lagret ser oerhört skirt ut. Det bygger på ganska bra men det krävs absolut tre lager som minimum och då var det sista av lagren rätt flödigt. Färgen är kraftigt skiftande mellan lila och aqua och i solen blir lacket dessutom väldigt skimrande. Det är jättefint även om det så klart finns många liknande lack. Jag är glad att ha den här!
Vackert, eller hur! Jag tycker det är både klädsamt och intressant.


Kommentarer

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-13 10:10:31

Fram till för 2 minuter sedan var jag faktiskt besviken på den här kollektionen. Den levde efter vad jag sett på bloggar inte upp till mina förväntningar. Nu börjar jag känna att jag kanske måste ha de här trots allt.

Väldigt väldigt fina bilder! Ser det ut så på bilder vågar jag knappt drömma om hur vackert det är i verkligheten.

Postat av: Honi
Publicerad 2011-11-13 11:09:48

Detta gillar jag, om asos får in fler flaskor kanske jag klickar hem just detta. Har nämligen efterlyst ett blått/lilarosa duokromt lack flera gånger nu.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-13 11:15:09

Det ser jättefint ut. Jag är faktiskt sugen på den här kollektionen men försöker bestämt att avstå...

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-11-13 12:32:35

Så himla vackert! Längtar efter mina flaskor! .-)

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-13 13:51:13

Kajalen! Du behöver dem! De är skitsnygga!!



Honi! Varör inte beställa från Models Own?



Emma! Du skulle nog gilla flera av lacken faktiskt.



Nailtastic! Det förstår jag!

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-13 16:44:26

Wow vilken snygging! Hur fin som helst!! :D

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-13 18:54:25

Annie! Ja, den är tjusig!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-13 23:05:06

Den här är galet vacker! Jag tänkte att jag kanske kunde klara mig utan detta, ifall jag inte skulle köpa hela settet ändå sen när den kommer tillbaks i deras lager, men dina fantastiska bilder övertygade mig om att jag hade fel.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-14 06:03:02

Chaosophia! Jag tycker också den är vacker även om den är närmast att vara lik något annat i min samling, tror jag. Jag tänker på något Sally Hansen Nail Prism.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela