Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Hunter Green

Publicerad 2011-11-29 20:19:00 i Naglar i grönt,

Alla gröna lack under en grön temavecka måste väl inte vara favoriter. Här kommer ett jag inte är så förtjust i men jag köpte det för en tia så jag överlever. Det är IsaDoras Hunter Green, en grön som inte alls är jägargrön utan mörkt grön med blå underton. Det är å mörkt att det slår över i svart i de flesta ljus. Det går inte att måla med de penlar IsaDora tillhandahåller men bortsett från det så är det ett okej lack. Pigmenterat. Det räcker med ett lager. Finns inget mer att säga. Eller jo, jag har använt det att franka med, vilket det duger till.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-11-29 20:43:56

Den är för mörk. Men den är fin att franka med. Både mamma och jag har varsin flaska egenfrankat holo med Hunter Green som bas...

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-29 21:01:29

Emma! Jag tror det är dess enda riktiga kvalitet...

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-11-29 21:16:43

Jag håller med dig, det där var faktiskt ingen höjdare, för mörkt. Men jag köpte också mitt på nån sån där superduperrea, så det var inte nån stor utgift i alla fall.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-12-01 17:07:06

Meh, det är väl inte för mörkt?! Ni är knäppa, och jag är ledsen över att jag inte har lyckats fynda det här på någon rea.

Hade det varit den mindre flaskan med vit kork hade jag dock inte varit ett dugg intresserad, trots att färgen i sig lockar mig massor.

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-12-01 18:40:10

Makeupoholic! Ja, det är bra med reafynd, man retar sig inte på dem.



Chaosophia! Jag vet inte varför men mitt hjärta klappar inte för det här.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela