Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Blue Years Eve

Publicerad 2011-11-21 05:44:00 i Naglar i blått,

Ny vecka, nya planer för vad jag ska visa här på bloggen. Vad kan vara bättre än att ägna sig åt blåa lack. Blå dagar hos Sminkan alltså. Jag älskar det är lacket! Det är så himla vackert! Oerhört superfint! Mina bilder är dock inte så bra för dels kladdade jag blått överallt när jag målade, som ni ser, och dels hade jag precis försökt rädda ett grönt glitterlack med trasig flaska och fått glitter på fingrarna. Jag hoppas ni ser dess storhet ändå för det här är ett av de snyggaste blå lack jag sett. Det är såååå vackert!
Två tunna lager. Formulan är lite rinnig och tunn men ändå väl pigmenterad. Det är ett sådant där "lit from within" lack. Färgen syns. Färgen ser dessutom luxuös och skimrande ut. Den är så mättad, så potent liksom. Helt fantastisk! Fråga Emma, hon såg den live. Det är glassflecks som simmar i det och det är så blankt och glasaktigt.


Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-11-21 07:50:21

Verkligen fint! Jag älskar blått!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-21 08:03:14

Jag köpte aldrig det här. Det skulle jag förstås gjort. Ser mycket fint ut och jag gillar ju också de här glödande lacken

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-11-21 08:44:50

Vilken tur att jag beställt det. Måste dock vänta tills julafton då det är en julklapp till mig från mina föräldrar. :D Hur ska jag nu kunna vänta?

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-11-21 08:46:07

Förresten, vad kul med blå vecka. Ska se om jag kan hänga på där med något. Idag ska jag minsann visa ett blått glitterlack som jag målat över Crown Me Already! Det räknas väl? ;)

Postat av: Annie
Publicerad 2011-11-21 08:53:04

Blå vecka!!!! YAY!!! Blått är ju en av mina favoritfärger så det här ska bli roligt ^^ Den här blåa var verkligen jättefin och gnistrande!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-11-21 08:58:45

Det här är ett fantastiskt vackert lack! Jag väntar på en dag med lite bättre ljus, så kommer jag smälla på det här på direkten!



Kul med blå vecka! Vi får se om jag lyckas haka på någon dag jag med.. Jag hade ju två lack i kameran som klassas som riktigt vampiga, men ja... jag är jag, så de ligger kvar fortfarande.

Postat av: makeupoholic
Publicerad 2011-11-21 09:09:14

Blått är flått - kul med blå vecka :-)



Det här var ju enastående fint!

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-11-21 11:30:10

Tror förresten att jag har lite blått i arkivet. Gör klart dem och hänger på!

Postat av: Evelina
Publicerad 2011-11-21 11:34:55

Håller med, detta är fantastiskt! Älskar det :)

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-11-21 13:02:56

Åh vad jag vill ha det där!

I mitt huvud och framför mina ögon står det:

"Sanna, KÖP MIG!" Så himla fint!

Postat av: sminkan
Publicerad 2011-11-21 17:54:50

Kerstin! På nagellack och ögonskuggor är blått underbart!



Kajalen! Det skulle du ha gjort... Du skulle också älska det!



Pamsan! Det blir perfekt till nyår. För mig är nyår en blå manikyrdag. Och så klart det räknas med glittret över CmA!



Annie! Härligt att höra att du gillar idén!



Chaosophia! Finns ingen anledning att känna stress. Jag har bara mitt arkiv så fullt av vissa kategorier att jag vill kicka ut lite. :D



Makeupoholic! Ja, blått är vackert på naglarna!



Kajalen! Perfekt!



Evelina! JA, det är så fint!!



Sanna! Jag förstår det!

Postat av: Vikab
Publicerad 2011-11-21 19:21:54

Detta lacket är ursnyggt! Hade det på fest förra helgen och fick en massa komplimanger.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela