Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Stranger Tides

Publicerad 2011-05-23 20:39:00 i Naglar i grönt,


Stranger Tides var det enda lacket jag verkligen ville ha från Pirates-kollektionen och besvikelsen var alltså stor här hemma när jag väl provade det och insåg att det är precis en sådan grön som på mig ser smutsig ut. Och inte ett dugg grön heller för den delen, utan beige. Min hudton neutraliserar liksom ut det gröna på något vis och ger mig istället den här slemmiga färgen. Fuuuuuuuuuult!

Så himla trist. Men lacket är en dröm att måla med i alla fall, om man nu skulle vilja göra om det i framtiden. Kanske kan ha det som "underkläder" till lack som är väldigt skira? Fast det är nog för mörkt för det... Skitlack.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-23 21:07:57

Mina lack från transdesign kom idag, Erik gillade denna bäst. Jag tycker den är rätt tam. Hade aldrig köpt Pirates-lacken som stora men ett minikit är lite kul...

Postat av: Emma
Publicerad 2011-05-23 21:24:15

Och jag som gillade detta nagellack :)

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-05-23 21:27:06

Nej det kändes inte så kul. Gillade inget av de andra heller. Lite för bleka för min del ;)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-23 21:32:13

Emma! Vad roligt att dina lack kommit! Bilder på flaskorna kan vi väl få? Du köpte ju massor av godbitar!



Emma! Ja, du är inte ensam. Massor av människor gillar det men jag gör inte det.



Zizzie! Nej, en riktigt trist kollektion. Bu för den!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-23 22:11:51

Jag tycker inte alls att det här är fult på dig, det ser ju fint ut! :-)

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-05-23 22:25:10

mjeh, håller med inte fint på dig! Dina naglar är alldeles för snygga för detta lack:P Tycker hela kollektionen känns tråkig! Pirates of..lack kunde varit så mycket mer spännande!

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-05-24 03:30:22

Åh nej, det är på väg hem till mig och jag tror det finns en stor risk att det kommer se likadant ut på mig :( Oh, well, bara att vänta och se.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 06:24:33

Nailtastic! Ha, nu skojar du?



Sanna! Det är hemskt på mig, tyvärr...



Nailspotting! Det behöver ju inte vara så, det har ju sett fint ut på många andra. Är du också rosa?

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-24 08:12:10

Haha! Dina naglar förtjänar verkligen bättre än det här!



Färgen har jag (kanske) ingenting emot, men nej, det klär dig faktiskt inte. :o

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-05-24 11:34:39

Ja, det var faktiskt inte särskilt speciellt ..

Postat av: Nageldraken
Publicerad 2011-05-24 11:56:32

Det såg faktiskt inget vidare roligt ut alls! Bra att du hann prova det först, jag var lite sugen på att beställa det, men låter nog bli. Jag har också rosa fingrar...

Postat av: nailspotting
Publicerad 2011-05-24 17:19:22

Jag är nog mer röd ;) Fräknig, röd och blek.... hahaha

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 20:09:30

Chaosophia! Visst förtjänar de bättre. Idag har de snygga blåa krämlacket Robyn!



Miss Pussy! Speciellt är det ju, apfult är väl speciellt. ;D



Nageldraken! Ja, då kan man nog hoppa det...



Nailspotting! Blek år nog bättre än rosa... :D

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-05-25 13:18:23

Sminkan, hahaha! :D


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela