Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

OPI Crim-Sun

Publicerad 2011-05-24 06:24:00 i Naglar - holografiska lack,


Crim-Sun är väl en liten sötnos! Korallrosa med holografiskt skimmer som ger en svag regnbåge. Väldigt sött! Jag tycker det är en ljuvlig sommarfärg som är lite "lagom" blingig.


Visst är det en härlig nyans! Varm och fruktig. Oerhört lätt att måla med, som alla OPI från före B3F-tiden. Vackert, finmalet skimmer som ger en lätt regnbåge i guld och blått. Synd att OPI inte gör lack som det här och syskonen i Summer for Shore-kollektionen längre. De kom ut 2003 så de har några år på nacken. Alla är så klart HTF idag och jag hade tur som köpte mina första från den kollektionen för länge sedan så jag slapp de galna eBay-priser som är nu. Fast det är klart, de jag inte köpte då var jag ju tvungen att ha nu för att få en komplett kollektion. What's Dune har jag precis klickat hem och Coral Reef letar jag efter. Det vore roligt att ha dem alla.


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-24 07:06:50

Det ser superfint ut! Den här skulle de gärna få göra en rerelease på. :-)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-24 08:18:35

Sött var verkligen ordet! Och jag håller med Nailtastic och röstar för rerelease!

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-24 08:23:48

Åh så fint! Det ska jag hålla ögonen öppna efter!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-05-24 08:46:07

Jättehärligt. Typiskt att det är HTF. Åååh.

Postat av: Sarah
Publicerad 2011-05-24 15:02:38

Åh...fint.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-24 20:05:58

Naitastic! Absolut!



Chaosophia! Ja, jag med!



Kerstin! Ja, hoppas du hittar det!



Pamsan! Ja, visst är det larvigt. Tycker det är ett väldigt fint rosa lack faktiskt.



Sarah! Ja!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela