Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

NYX Woman

Publicerad 2011-05-30 20:28:00 i Naglar i rött,


Arkivinlägg från oktober förra året. Det är dags att det får komma ut nu, va? :D
NYX är ju superbilliga och ganska bra budgetlack från USA. För under en tjuga får man roliga färger i ganska bra kvalitet om man beställer från www.cherryculture.com. Här kommer en av de tjusigaste röda de har i sitt sortiment, glamourösa och vampiga Woman!

Två lager lack täcker och ger en djup, vinröd färg med massor av skimmer i rött och guld som ger lacket liv och djup. Det är riktigt, riktigt snyggt! Här ser ni dessvärre lacket efter en del wear and tear, men även så är det en glödande och skimrande läckerbit!


I solen ser man mer av skimret. Det är så mörkröd bas att den vill se svartnad ut mot nagelns kanter medan mittpartiet på nageln verkligen glöder och gnistrar. Även om det är glitterpartiklar i lacket, eller väldigt stora skimmer, det är alltid svårt att dra gränser tycker jag, så går det lätt att ta bort lacket med remover. Det torkar bra och det slits inte speciellt fort. Helt klart värt pengarna!




Kommentarer

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-30 21:39:22

Jäklarns vad läckert! Synd (tur..) att du inte var några timmar tidigare med publiceringen av detta, för då hade jag snart haft ett exemplar på väg hem till mig också!



Nu vågar jag inte kolla igen, men är det inte NYX som har de mest bedrövliga färgkartorna i historien? Är iaf minst ett märke som finns på cherryculture som har färgkartor plockade med pipetten i paint eller något.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-30 22:16:19

Väldigt snyggt! Längtar så smått efter höstens vampigheter faktiskt.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-31 05:51:48

Chaosophia! Så du har shoppat på Cherry Culture? Spännande!



Nailtastic! Ja, jag med! Men man får vara vampig på sommaren också. Problemet är att hinna med allt man vill...

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-31 09:53:51

Ja, jag fick ett mail om 20% rabatt (händer iofs titt som tätt tycker jag) och kunde inte låta bli. Egentligen tänkte jag bara köpa på mig två nya mascaror, men ja.. gissa hur bra det gick!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-31 18:07:26

Chaosophia! Ja, jag vet... Jag har en order som jag väntar på från dem. Svårt att motstå alla fina och billiga lack.

Postat av: Zizzie
Publicerad 2011-06-02 18:36:41

Vilken skönhet :)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-06-02 19:39:17

Zizzie! Det är verkligen snyggt!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela