Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Misa Six Pack of Summer

Publicerad 2011-05-25 18:50:00 i Naglar i orange,


Neoner är ju roliga, även så denna. Det är Misa Six Pack of Summer här visad med tre tunna lager över ett "underwear-lack" som är Depend #196. Det går inte att ha det här annars för mig då det blir en tydlig VNL som gör att mina naglar ser skitiga ut. Trist. Men, med ett nudelack under blir det så här läckert och då är det ju värt det! Lysande och härligt trafikkonsorange! Det torkar matt och kräver alltså överlack, jag har Seche Vite, som vanligt. En trevlig färg på sommaren, eller hur!


Kommentarer

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-05-25 19:07:56

Det ser superfint ut! Skulle absolut kunna tänka mig detta.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-05-25 20:24:22

Så fint, det ser definitivt somrigt ut!

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-25 20:47:59

Superhärlig färg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-25 22:15:25

Nailtastic! Så klart, den gränsar ju till neon! :D



Roxcat! Ja, det är en pigg färg!



Kerstin! Ja, jag tycker om den!

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-26 08:16:29

Färgen är fin, men HJÄLP vad jag blev distraherad av mina naglar när jag bar det här! Samma med de andra från kollektionen. Kul med neon, men i slutändan sticks det nog för mycket i ögonen på mig för att trivas med dem.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-26 17:04:22

Chaosophia! Jag har precis fått hem ett helt galet lysande neonlack som jag ska prova snart. Men visst har du rätt, de är också något att njuta av i måttliga mängder.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela