Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Color Club Worth the Risque

Publicerad 2011-05-13 07:18:00 i Naglar - holografiska lack,


Mera holografiska lack bjuder jag på idag. Här kommer Color Clubs Worth the Risque. Jag tror inte den här ens är HTF men jag vet att många som köpt Color Clubs hololack på senare tid har fått "duds" med mindre tydlig holoeffekt. Trist, för de var väldigt fina i sitt originalutförande, eller vad säger ni?

En sorts mellanting mellan "scatered" och "linear" men med tydlig regnbåge. Silver är bäasfärgen och som ni ser på bilden nedan blir det ganska trist i skugga eller inomhus. Ja, om det inte finns ett lysrör som ger det liv.

Silvergrått och lite trist, som sagt, men inte i solen! Det är ganska likt Kaleidsocope-lacken tycker jag. Color Club är dessutom ett billigt och lättillgängligt märke så det är värt att chansa tycker jag. Får man ett lack med tydlig holo är det verkligen ett lack som ger valuta för kronorna. Innan jag släpper loss spammet ska jag ge er en länk till mitt första inlägg med lacket, det var en sammanfattning av hela kollektionen den kom i och sen har jag gjort ett individuellt inlägg och även visat det i en jämförelse mellan olika silvriga hololack. 





Kommentarer

Postat av: Mína
Publicerad 2011-05-13 11:43:04

another holo beauty :)

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-05-13 13:50:58

Kalasfint!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-13 15:23:30

Mina! It is pretty but not amazing.



Kerstin! Ja, det är ett rätt okej hololack men det finns bättre.

Postat av: Annie
Publicerad 2011-05-13 18:07:23

Så tjusigt! Min är dessvärre inte alls lika holografisk... :(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-13 18:56:11

Annie! Vad tråkigt att höra. Det är nog inte lika roligt utan holoeffekten.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela