Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

China Glaze Cha Cha Cha

Publicerad 2011-05-28 14:02:07 i Naglar i grönt,


China Glaze sommarkollektion innehöll en massa vackra färger och lack och sist ut att provas var för mig Cha Cha Cha. Ett grönt lack med mycket guldskimmer. Helt ärligt kände jag inte alls så mycket för det när det landat i min brevlåda och ännu mer ärligt, jag bar det inte som manikyr. Jag lackade över det med glitter. Det är inte alls i min smak. För guldigt och för knallgrönt. Jag vet inte varför men det här lacket är inte för mig trots min passion för grönt.


Tre lager. Lite kärvt att måla med. Inte bästa formulan men inte helt uselt heller. Ingen favorit.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-28 14:27:31

Jag trodde inte jag skulle gilla det, men det gör jag. Ångrar att jag inte beställde det:(

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 14:33:09

Emma! Skulle jag inte vilja ha en komplett kollektion skulle du få mitt.

Postat av: Viola, Killer Colours
Publicerad 2011-05-28 16:42:13

Jag säger bara ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!

Postat av: Aila
Publicerad 2011-05-28 16:42:21

Har redan Moonpool som påminner om Cha cha cha så jag skippade det!

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-05-28 16:44:46

Lugnt, jag kan beställa det själv:)

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-28 19:54:12

Viola! Jag föll inte alls för den. Har andra, som Golden Sealion, som jag gillar mer.



Aila! Ja, jag har också andra som är lika som jag gillar bättre men nu har jag köpt den här med...



Emma! Jag vet det men den kommer ju bara bli stående här så egentligen borde du få den. Men nej, jag vill nog ha kollektionen ett tag till i dess kompletta status.

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-05-29 13:40:58

Jag tycker den ser helt fantastisk ut både i flaskan och på dina bilder! Väntar på en dag med bra väder för att bära mitt. :)

Postat av: kerstin
Publicerad 2011-05-29 14:02:59

Jag tycker att det är superfint! Frågan är bara hur likt det är Mavala Electric Green...

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-05-29 17:13:44

Chaosophia! Den är ju fin men jag föll inte så hårt den här gången som jag brukar för grön.



Kerstin! Kan inte svara på det, tyvärr.


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela