Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Tuch och Eye-Ka-Ching!

Publicerad 2011-03-13 21:27:12 i Emmas FOTD 2011,

Här kommer en supergammal sminkning. Eller ja, jag hade den i början av hösten, så den är i alla fall ganska gammal. Egentligen tycker jag att den är fin och var nöjd och belåten så jag vet inte varför jag inte har visat den förrän nu. Sen minns jag såklart inte vad jag använde för grejer eftersom det som sagt var länge sen, men jag vet i alla fall att det är Eye-Ka-Ching från Brite Bird som är den koppriga skugan och Tuch från MUS som är den brunblå. Sen hade jag den fina bladrouget från the Body Shop och Isadora Glossy eyeliner, resten har jag noll koll på...

Kommentarer

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-03-14 08:46:12

Åh så fint! Bladrouget och Tuch ska jag lyckas lägga vantarna på ngn gång :)

Postat av: sminkjante
Publicerad 2011-03-14 09:32:37

vädligt fint. Rouget i sin dosa är så bedårande.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-03-14 10:50:03

Du ser jättefin ut! Det guldiga är så fint mot Tuch!

Postat av: Lilly
Publicerad 2011-03-14 11:50:30

fint!:)

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-03-14 19:39:54

Jättefint! Eye-ka-Ching ser ut som en riktigt fin skugga.

Postat av: marybeth
Publicerad 2011-03-14 19:40:23

Så fin! Som alltid. Du kan ju inte misslyckas och du passar bannemig i alla nyanser. Konstigt. Jag tycker jag ser ut som en mupp i mycket men du bara passar i allt. Det är lite orättvist faktiskt! Men jag tycker om dig ändå, haha.

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-03-14 21:43:59

Supersnyggt och så fint blendat!

Postat av: Vanessa
Publicerad 2011-03-15 22:59:18

rouget är såå fin ! :) din sminkning likaså hiihi

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-03-16 22:15:39

Kerstin: Tack! Ja det tycker jag, de är kanon...



sminkjante: Tack! Ja det är verkligen superfint.



Sminkan: Tack! Ja det blev väl inte så tokigt:)



Llilly: Tack!



roxcat: Tack! Ja den är väldigt fin. Gillar hela paletten den ingår i, synd att Brite Bird ligger nere just nu...



marybeth: Åh tack snälla du, vilka komplimanger:D Haha, det vet jag inte. Eller jo, jag tycker jag passar i de flesta färger fast det gör väl de flesta bara de hittar rätt nyans?



Nailtastic: tack så mkt!



Vanessa. Tack sötis:)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela