Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

CND Perfectly Bare

Publicerad 2011-07-19 10:11:00 i Naglar i vitt, nude, beige,


Hinner inte svara på kommentarer nu, återkommer ikväll, men ni får alla fall ett nytt inlägg! Ni minns säkert vårens jakt på ett perfekt nudelack att ha som underkläder till skirare lack i samlingen? Det här är ett av dem jag köpte för det syftet, CND Perfectly Bare.

Ett lager täcker utan problem och det är dessutom inga problem med torktiden. Ett utmärkt lack som passar mig ra om jag vill ha lite hudfärgade tippar ibland och som säket kan vara en god grund för layering.

Kommentarer

Postat av: gnoma
Publicerad 2011-07-19 11:18:49

Oooooh! Interesting! I'm searching for perfect nude, too for months. I'll surely try this when I'll make a CND order in the future. take note ;D

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-07-19 12:39:30

Namnet på lacket passade ju perfekt, för det ser ut att vara ett perfekt nudelack på dig!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-19 14:30:55

gnoma! Yes, it is a great nude!



Sanna! Den känns jäkligt bra på!

Postat av: Miss Pussy
Publicerad 2011-07-19 18:51:26

Det ser fint ut, men är det inte lite för gult?

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-19 22:56:19

Miss Pussy! Hur menar du för gult? Att färgen inte är rätt på fotot eller att det är för gult för min hudton? Det är det kankse men jag gillade det ändå! :D

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-07-20 06:17:35

Nä, jag menar gult i sig självt (vilket kanske betyder gult på fotot?) .. Det känns lite för "färgstarkt" för ett underklädeslack -- men det vet du säkert bättre än jag, som har det framför dig! :)

Postat av: Chaosophia
Publicerad 2011-07-20 08:20:27

Oh, vad härligt med ett enlagersnudelack! Och appropå underklädeslack så måste jag ju skaffa de där Zoya nu när jag fått in pengar! Tack för påminnelsen. ;D

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-07-20 09:29:15

Miss Pussy! Aha, jag förstår! Jag kommer inte använda det som underkläder, det glömde jag skriva. Jag bara köpte det för att jag jagade underkläder. HAr nog hellre Zoya-lacken som undies men det här var snyggt på egen hand och funkar bra även under mer täckande lack, som ni ska få se när jag orkar skriva klart inlägget. :D



Chaosophia! Zoyas är fantastiska!!

Postat av: Miss Pussy på nattjobbet
Publicerad 2011-07-20 22:28:25

Aha, då förstår jag också ;)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela