Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

Zoya Zara i ny repris

Publicerad 2011-01-16 21:08:00 i Naglar i lila,


Jag hade det här inlägget på lut i arkivet och idag passar det väl bra när jag ändå i ett tidigare inlägg pratar om mina favoriter i lila från Zoya. Zara är definitivt en av dem och hon är ett av favoritlacken i lila oavsett märke. Zoya Zara är ett lack jag återkommer till ganska ofta. Den här gången blev det räddningen när jag testade Demure Vixen och inte riktigt trivdes i det. Ett lager Zoya Zara fixade det! Visst är hon vacker! Vill ni se de gamla inläggen kan ni titta här och här!

Zara är ett ljust lila lack med väldigt vackert guldskimmer. Det är så himla fint! Det är dessutom lättlackat och har bra täckning. Det finns inga fel på det här lacket.

Kommentarer

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-16 22:44:47

Jo det är fint, men lite ljust för min smak...

Postat av: Sanna
Publicerad 2011-01-17 00:49:49

Vackert lack som jag vill ha:)

Åg så himla underbara bilder. Jag behövde se dem innan jag somnar:)

För vädret ute nu suger. Jag kommer ha träningsvärk i låren imorgon efter allt halkande trottoaren slash isgatan.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-17 06:12:10

Emma! ja, det kan jag tänka mig. Jag älskar det!



Sanna! Jag vet vad du menar. Har haft ohyggligt ont i ryggen av halkandet. Helt förskräckligt väglag. Usch!

Postat av: Nailtastic
Publicerad 2011-01-17 07:29:18

Jag måste hålla med Emma i det är fallet, det är lite för ljust för att jag ska falla för det.

Postat av: Maja
Publicerad 2011-01-17 07:46:58

Underbart fint!

Postat av: Marika
Publicerad 2011-01-17 08:55:44

Vackert!

Postat av: Pamsan
Publicerad 2011-01-17 09:24:57

Mmm. Håller med dig till 100%. En av mina favvosar också. Har använt det alldeles för lite. Det är snart dags tror jag. Men har ett annat lila på naglarna nu, OPI Purple With A Purpose som var finare än väntat.

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-17 18:27:15

Nailtastic! Jag älskar den här lila. Vaso från Nubar, den här och så den jag har från Pure Ice. Mmm! Men det är skönt att vi alla är olika för annars blev världen bra tråkig!



Maja! Jaaa!



Marika! Ja, jag gillar det!



Pamsan! Ibland blir man överaskad av lack. Vissa blir gudomliga på men trista i flaskan och dessvärre är det motsatta också vanligt...:D

Postat av: Linda
Publicerad 2011-01-17 19:06:09

Verkligen ett vackert lack, både nyansen och guldskimret.

Postat av: roxcat
Publicerad 2011-01-17 21:14:24

Jättevacker lila måste jag säg!

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-18 05:58:03

Linda! Ja, helt enastående!



Roxcat! Den är underbar!


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela