Sminkan och Emma

Nagellack, nagellack och åter nagellack blir det på den här nagellacksbloggen! Ibland dyker det även upp smink och lite annat smått och gott. Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma.

IsaDora Black Tag

Publicerad 2011-01-09 17:15:00 i Naglar - crackle,


IsaDora Graffiti Nails Black Tag är sist ut att testas av mig av de lack som IsaDora släppte förra året. Crackle-lacken alltså. Ja, vad ska jag säga? Det är snabbtorkande, blir matt utan överlack och man behöver ett tjockt lager för att få en snygg effekt. Helt okej men de andra färgerna kändes faktiskt roligare än svart. Ser fram emot vårens nya nyanser!

Kommentarer

Postat av: June
Publicerad 2011-01-09 19:18:48

Jag försökte hitta det där nagellacket i svart men det fanns typ bara i limegrönt och såna färger och det kändes inte så användbart. Men det är fint!

Sv: tack så mycket! :) Ja, jag kan verkligen rekommendera Sleeks paletter! De är superbra och väldigt, väldigt prisvärda.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-09 19:22:37

Jag gillar det svarta bäst, men det är väl en smaksak...

Postat av: Kajalpennan
Publicerad 2011-01-09 19:53:16

Jag tycker de här crackle-sakerna ser så otrevliga ut. Hoppas den trenden går över och det illa kvickt1

Postat av: Sminkan
Publicerad 2011-01-09 21:30:14

June! De finns nu i alla fall, såg dem idag. ;D

Sleek paletterna vet jag dock ingenting om.



Emma! Kanske är jag inte så imponerad eftersom jag hade ett svart sedan tidigare.



Kajalen! Haha, jag gillar de som inte är svarta mer. Lite kul kan det ju vara ibland.

Postat av: Emma P
Publicerad 2011-01-09 22:11:54

Ja kan ju vara så. Jag hade ju längtat efter ett svart, eller iaf velat ha ett, så jag är belåten med mitt.

Postat av: Kerstin
Publicerad 2011-01-10 09:32:55

Finfint :)


Vad roligt att du vill kommentera, vi älskar kommentarer! För enkelhetens skull så besvarar vi alla kommentarer här på vår egen blogg, då vi tycker det blir enklare att följa diskussioner på så sätt. Hälsningar Sminkan och Emma
Kommentera inlägget här

« Namn
« E-post (visas ej)
« Hemsida/Blogg
« Kommentar
Kom ihåg mig?

Om

Sminkan

Hej! Vi är två som har bloggen, Sminkan och Emma. Sminkan startade bloggen 2007 och Emma blev permanent medbloggare 2008.


bloglovin

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela